Skip to main content

Ongewild abonnement

  • January 16, 2023
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Sinds enkele maanden zien we op onze facturen steeds Moxi Games die aangerekend worden.

Hoe kan ik deze blokkeren en retributie ontvangen?

Ik stuurde reeds een mailtje naar Moxigames zelf.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • January 16, 2023

TIP:  noteer hiervoor best in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 17, 2023

Dag @alinev zoals @Martin al aangeeft, als je bijvoorbeeld het nummer in kwestie aanvult, kunnen wij verder nakijken. Groetjes, Heidi