dat is inderdaad niet altijd een oplossing alleen een mogelijkheid, ik heb zelf al problemen met ondertiteling kunnen oplossen door eerst de bbox te herstarten, maar dat zal weer niet altijd een oplossing zijn. Ik zit zelf al in zo’n stadium dat ik bij problemen direct de korte pijn methode toepas bij gelijk welk probleem en dat is de decoder spanningsloos zetten > bbox resetten (als je terug kunt surfen) > decoder terug onder spanning zetten en indien geen oplossing dan nog de decoder resetten, zo weet ik dat ik alles geprobeerd heb die mogelijk is, en het dan aan Proximus is om het verder op te lossen als dit niets uitgehaald heeft.
hi @ebenie ondervind je dit probleem ook bij andere programma’s of echt enkel bij thuis ? indien je dit met andere programm’s ook ondervind is dit dan enkel bij vrt of ook andere zenders ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.