Antwoord
Ondertiteling 888
Vroeger kon ik op een opgenomen prog 888 instellen , na de update van een paar dagen van de digibox V 5 gaat dat niet meer . Is dat normaal of kan ik dat terug ergens instellen ???
Groetjes
Beed
Groetjes
Beed
Beste antwoord door HadewychT
In volgende link vind je de uitleg hoe je dit kan doen. Dit heeft niets te maken met veranderingen bij ons, maar met de afschaffing van teletekst waardoor de ondertiteling op de meeste zenders ook niet meer via 888 kan opgevraagd worden.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_subtitles/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/tv-functies/ondertitels-op-uw-tv-scherm-aanzetten.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_subtitles/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/tv-functies/ondertitels-op-uw-tv-scherm-aanzetten.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.


