Skip to main content
Antwoord

nieuw abonnement mobile maxi

  • October 19, 2023
  • 5 reacties
  • 124 Bekeken

Hallo, vandaag een mobile maxi bestelt waarbij ik overstap van Orange. Na halfuur al geen bereik meer maar proximus app geeft aan dat ik geen producten of bestellingen heb. Ook nog geen eSIM ontvangen. Wat nu? 

Beste antwoord door Joel M

@ElineS17 Kan u het betrokken gsm-nummer, klantnummer in uw profile vermelden onder tickets.Dan kijk ik het na voor u.Groetjes,Joel

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Hallo, vandaag een mobile maxi bestelt waarbij ik overstap van Orange. Na halfuur al geen bereik meer maar proximus app geeft aan dat ik geen producten of bestellingen heb. Ook nog geen eSIM ontvangen. Wat nu? 


Ik heb hetzelfde meegemaakt 3 weken terug. Ook komende van Orange werd mijn verbinding al meteen verbroken net na de bestelling. Ik kreeg ook dezelfde mededeling dat ik geen producten had. Na contact met de klantendienst hebben ze een poging gedaan mij een QR code door te sturen, deze ook nooit ontvangen vreemd genoeg (ook niet in mijn spambox). Dan maar naar de PX winkel gereden waar ze mij een QR code bezorgd bebben. Nog voor ik de winkel buiten was stond ik al actief. 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 19, 2023

@ElineS17 Kan u het betrokken gsm-nummer, klantnummer in uw profile vermelden onder tickets.Dan kijk ik het na voor u.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 19, 2023

Is gebeurd


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 19, 2023

@ElineS17 Kan u het betrokken gsm-nummer, klantnummer in uw profile vermelden onder tickets.Dan kijk ik het na voor u.Groetjes,Joel

Is gebeurd 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 23, 2023

@ElineS17  Zie prive bericht