Skip to main content
Vraag

Nieuw abonnement met smartphone , na 2 jaar

  • November 16, 2023
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Hallo, 

Wanneer ik basis abonnement voor iphone 12 wens af te sluiten krijg ik de 

Je bestelling kan niet online verwerkt worden

Na controle van je huidig klantenprofiel kunnen wij je online bestelling niet verder verwerken. Gelieve je naar een Proximus Center te begeven, in het bezit van je identiteitskaart en een uittreksel van de bedrijfsstatuten (indien van toepassing), om van dit aanbod,uitgezonderd online promoties, te kunnen genieten.”

 

Er is 2 jaar geleden, en abonnement stopgezet, dit is echter betaald en ok gezet.

Kan iemand nazien of nog mogelijkheid is?

klantnummer : 61xxxxx63

 

 

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 16, 2023

@yvan_026 Ik zie dat er nog een open dossier is bij de Gerechtsdeurwaarder Leys .Best eens naar hen bellen voor meer info naar 050/331591.

 

Gerechtsdeurwaarderskantoor Leys

proximus@gerechtsdeurwaarders-brugge.be

 

050331591