Skip to main content
Antwoord

my proximus

  • April 29, 2020
  • 7 reacties
  • 353 Bekeken

het is al een tijd dat ik geen producten kan zien geen facturen en  norton .enz.

Beste antwoord door AntonellaD

@fernand_03 Ik vermoed dat jouw account niet gekoppeld is aan het juiste klantennummer of dat je geen beheerder bent. Ik heb jou een e-mail gestuurd met enkele instructies. Kan je dit even uittesten en zien als het zo lukt? Laat maar gerust weten wat het resultaat is. Groetjes, Antonella

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • April 29, 2020

@fernand_03 Ik vermoed dat jouw account niet gekoppeld is aan het juiste klantennummer of dat je geen beheerder bent. Ik heb jou een e-mail gestuurd met enkele instructies. Kan je dit even uittesten en zien als het zo lukt? Laat maar gerust weten wat het resultaat is. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • April 30, 2020

betreft my proximus   kan mijn producten nog niet vinden 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 30, 2020

@fernand_03 Log je in met het account eindigend op @proximus.be of op @skynet.be? Enkel die met @proximus.be is het beheerdersaccount waar je alle producten en facturen op zou moeten zien. Die met @skynet.be is enkel een gebruikersaccount. Groetjes, Antonella


pheelievdd_01
Forum|alt.badge.img

Is hier van hetzelfde!!! Kan geen fakturen zien op MyProximus!!!


Martin
  • June 11, 2020

via de app alleen en ook niet via de web versie http://myproximus.be 


KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 12, 2020

@pheelievdd_01  Kan je via uw profiel de login invullen die je gebruikt voor My Proximus?
Mvg, KoenN


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 16, 2020