Skip to main content
Vraag

mobile betaling

  • April 12, 2020
  • 8 reacties
  • 231 Bekeken

Sinds lange tijd kan ik geen berichten meer sturen naar De Lijn en heb ik geen internet in het buitenland. Volgens mij is oorzaak dat de optie 'Mobiele betalingen' uitstaat. Ik wou deze optie dan ook aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.

Is er een manier om deze optie toch aan te zetten?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • April 12, 2020

Dinsdag komen de mensen van proximus zelf hier terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen. Wel kun je eventueel eens proberen via de Helpdesk 0800 22 800 of er iets aan te doen valt.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 14, 2020

Dag @omaralnjar wij kunnen dit in principe opnieuw activeren, vul je op je profiel klantgegevens aan voor nazicht? Grt, Heidi


  • Auteur
  • Rising star
  • April 15, 2020

Mijn klant nummer is 621212***


Martin
  • April 15, 2020

tip best altijd privégegevens in je forumprofiel zetten

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen in één van die vakken,  en 
> Sla wijzigingen op


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 15, 2020

Dag @omaralnjar kun je ook nog even toelichten met welk mobiel nummer je opnieuw M-Pay wilt kunnen gebruiken? Dit mag in je forumprofiel, zoals aangegeven door @Martin. Grt Heidi


  • Auteur
  • Rising star
  • April 15, 2020

Klant nummer 621212***

mobile nummer 0499827***
de naam Omar alnajjar 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 15, 2020

Dag @omaralnjar dossier 45026835 is hiervoor opgemaakt, onze diensten doen het nodige! Grt, Heidi


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 16, 2020

@omaralnjar  De optie m-commerce dat mobiele betalingen mogelijk maakt werd op het doorgegeven gsm-nummer geactiveerd. Groetjes, Antonella