Skip to main content
Vraag

Minimus

  • June 16, 2020
  • 2 reacties
  • 185 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Beste,

 

Na verschillende telefoons , en steeds het antwoord dat het in orde is ,moet ik nog steeds vaststellen dat een over gedraagd gsm nummer , nog steeds in mijn Minimus staat, en nog steeds aan mij gefaktureerd wordt..

Dit ging uit mijn Minimus gehaald worden , maar het bewuste nummer staat er nog steeds in , nu al 3 maand, nog steeds niet opgelost…

Steeds moet ik bellen ,om het faktuur aan te passen ,...en steeds de belofte dat het in orde is ..

Maar steeds is het noppes !!!

Hoelang gaat dit nog duren ????????????

Is het nu zo moeilijk om het nummer te fakturen bij de juiste persoon , en het eindelijk uit mijn Minimus te halen ??

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • June 16, 2020

Best de hulp van iemand van het proximus forum team hier afwachten om dit in orde te brengen, het kan zijn dat ze pas morgen je echt kunnen verder helpen afhankelijk of de achterliggende diensten nog present zijn.


KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 17, 2020

Dag @Danny64

Alvast de excuses hiervoor.
Ik heb een dossier (45415173) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en in orde brengen.
Mvg, KoenN