Skip to main content
Vraag

Levering Internet Box en WIfi Booster

  • August 11, 2023
  • 8 reacties
  • 80 Bekeken

Op 31/7 had ik een Internet Box en WIfI booster (compatibel met de Internet Box) moeten ontvangen. Er zijn al ettelijke chats en telefoongesprekken geweest maar vandaag, 11/8, nog steeds niets ontvangen en ook niets meer gehoord. Niemand bij Proximus schijnt te weten waar het probleem zit. Ondertussen ontvang ik wel een mail en SMS dat ik de oude toestellen moet terugsturen op straffe van een bedrag van 99 Euro. dat terwijl ik nog geen andere toestellen heb ontvangen. Er is ondertussen een case aangemaakt, op 7 dagen zou dit moeten uitgeklaard zijn. Morgen zijn er 7 dagen voorbij, ben zeer benieuwd.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 11, 2023

@denjemp1  Ja vreemd ik heb navraag gedaan en laat je nog feedback


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 12, 2023

Heb ondertussen het ticketnr in mijn profiel ingevuld ( en naam)


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 14, 2023

Is er al nieuws betreffende mijn dossier, de 7 dagen zijn ondertussen voorbij ….


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 16, 2023

Dag @denjemp1 we hebben hulp nodig van onze IT-dienst, IT-ticket IM12303093 is in behandeling. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 17, 2023

Bedankt voor je reactie. Ik begrijp echt niet dat een bedrijf als Proximus nu al bijna 3 weken nodig heeft om 2 toestelletjes te leveren…


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 21, 2023

Nog steeds geen enkele reactie….


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 21, 2023

@denjemp1 IM12303093 is nog in behandeling bij onze IT-dienst, wij wachten op een update.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 22, 2023

Dag @denjemp1 ik ben je apparatuur in onze database aan het aanpassen. Er worden standaardmails verzonden, deze mag je negeren.