Skip to main content
Antwoord

Kan slimme diensten niet bestellen

  • April 5, 2023
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Hallo

Ik slaag er niet in om de ‘slimme diensten’ voor m’n vaste lijn te bestellen zodat ik kan zien wie er belt. 

Kunnen jullie nakijken waar het misloopt? 

 

Het nummer van m’n vaste lijn en klantnummer staan ingevuld in m’n profiel. 

 

Mvg, Frederick

Beste antwoord door HeidiE

Dag @fre9000 ik maak dossier 52382751 voor deze toevoeging, de dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 6, 2023

Dag @fre9000 ik maak dossier 52382751 voor deze toevoeging, de dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjes, Heidi