Skip to main content
Vraag

iphone

  • December 7, 2021
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Ik kan mijn iPhone 13 pro Max niet bestellen ik ben al klant bij jullie met  abo met smartphone . 
Het geeft  steeds melding dat het niet compatibel is met mijn abonement als ik deze wil bestellen . 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • December 7, 2021

ter info: blijkbaar zijn er nog die problemen ondervinden met de bestelling, zie 

→ iphone 13 bestellen | Proximus Forum


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 7, 2021

Ja heb dit gezien , zal morgen is bellen naar Proximus zelf zal’mss

zo kunnen bestellen 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 8, 2021

@Parkerariel 

kan je je profiel (Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. ) aanvullen?

Er kan maar 1 promotoestel gelinkt zijn aan een gsm nummer

indien je een promotoestel hebt dat nog loopt op dat nummer, moet dat eerst opgezegd (en restwaarde wordt dan automatisch verrekend): dit kan idd via klantendienst

Onze websitebeheerders kijken ondertussen ook al na wat er aan de hand is ivm bestellingen IPhone…

groeten

Tina