We kunnen geen exacte datum geven. De dienst van de toestellen gaat de betrokken klanten zelf op hoogte brengen als ze meer nieuws hebben.
Is er al meer nieuws ?
neen ik heb ook nog niks gehoord maar denk dat we nizt meer lang ga moeten wachten er zijn er terug heel veel beschibaar opde shopt maar nog alltijd heen 15 plus 512 gb
We kunnen geen exacte datum geven. De dienst van de toestellen gaat de betrokken klanten zelf op hoogte brengen als ze meer nieuws hebben.
Is er al meer nieuws ?
neen ik heb ook nog niks gehoord maar denk dat we nizt meer lang ga moeten wachten er zijn er terug heel veel beschibaar opde shopt maar nog alltijd heen 15 plus 512 gb
Ik ben vorige vrijdag naar de Proximus winkel gegaan en daar zeiden ze dat de iPhone 15 roze op de post is. Maar weet niet of we dat moeten geloven want dan hadden we toch al iets moeten horen.
We kunnen geen exacte datum geven. De dienst van de toestellen gaat de betrokken klanten zelf op hoogte brengen als ze meer nieuws hebben.
Is er al meer nieuws ?
neen ik heb ook nog niks gehoord maar denk dat we nizt meer lang ga moeten wachten er zijn er terug heel veel beschibaar opde shopt maar nog alltijd heen 15 plus 512 gb
Ik ben vorige vrijdag naar de Proximus winkel gegaan en daar zeiden ze dat de iPhone 15 roze op de post is. Maar weet niet of we dat moeten geloven want dan hadden we toch al iets moeten horen.
is denkik een leugen wand zij kunnen dit in de winkel zelf niet zien
We kunnen geen exacte datum geven. De dienst van de toestellen gaat de betrokken klanten zelf op hoogte brengen als ze meer nieuws hebben.
Is er al meer nieuws ?
neen ik heb ook nog niks gehoord maar denk dat we nizt meer lang ga moeten wachten er zijn er terug heel veel beschibaar opde shopt maar nog alltijd heen 15 plus 512 gb
Ik ben vorige vrijdag naar de Proximus winkel gegaan en daar zeiden ze dat de iPhone 15 roze op de post is. Maar weet niet of we dat moeten geloven want dan hadden we toch al iets moeten horen.
is denkik een leugen wand zij kunnen dit in de winkel zelf niet zien
Ja idd. Heb 20min geleden terug een mail gekregen dat hij nog altijd niet in voorraad is 😓
@ElkeBo Same here… Ik zag zo de titel en dacht “wow, oké goed nieuws” en besefte dat ze dit gewoon hebben geautomatiseerd en gewoon elke week sturen om zelfde uur denk ik.
Ik heb veel zin om te annuleren en gewoon nog een jaartje wachten. Dan ergens anders bestellen want ik vind dit echt niet ok dat wij van niks weten en veel moeite moeten doen om iets te weten te komen. Tracking die zegt in voorraad en dan elke week een mail dat het niet in voorraad is maar geen verwachte levertijd of wat dan ook.
zelf de proximus mods durven hier precies niet veel meer opdagen om de mensen een deftige uitleg te geven.
@ElkeBo Same here… Ik zag zo de titel en dacht “wow, oké goed nieuws” en besefte dat ze dit gewoon hebben geautomatiseerd en gewoon elke week sturen om zelfde uur denk ik.
Ja klopt! Heel erg dat er niet gewoon een mail komt met informatie. Dat we op zen minst iets weten.
Ik heb veel zin om te annuleren en gewoon nog een jaartje wachten. Dan ergens anders bestellen want ik vind dit echt niet ok dat wij van niks weten en veel moeite moeten doen om iets te weten te komen. Tracking die zegt in voorraad en dan elke week een mail dat het niet in voorraad is maar geen verwachte levertijd of wat dan ook.
zelf de proximus mods durven hier precies niet veel meer opdagen om de mensen een deftige uitleg te geven.
Ja ik snap het. Ik wil gerust geduld hebben. Maar dan moeten ze ons wel deftig te woord staan en ons iet van informatie geven. En niet iedere medewerker een ander verhaal.
Ik heb veel zin om te annuleren en gewoon nog een jaartje wachten. Dan ergens anders bestellen want ik vind dit echt niet ok dat wij van niks weten en veel moeite moeten doen om iets te weten te komen. Tracking die zegt in voorraad en dan elke week een mail dat het niet in voorraad is maar geen verwachte levertijd of wat dan ook.
zelf de proximus mods durven hier precies niet veel meer opdagen om de mensen een deftige uitleg te geven.
Ja ik snap het. Ik wil gerust geduld hebben. Maar dan moeten ze ons wel deftig te woord staan en ons iet van informatie geven. En niet iedere medewerker een ander verhaal.
bmij zijden ze vorige week maandag we hebben mee gegeven met bpost ze hebben dan zo formulier aangemaakt moest dan iets invullen van bpost en vandaag ze bellen me om te zeggen dat er gewoon geen stock is dus dat nooit mee gegeven is geweest naar bpost
Ik heb veel zin om te annuleren en gewoon nog een jaartje wachten. Dan ergens anders bestellen want ik vind dit echt niet ok dat wij van niks weten en veel moeite moeten doen om iets te weten te komen. Tracking die zegt in voorraad en dan elke week een mail dat het niet in voorraad is maar geen verwachte levertijd of wat dan ook.
zelf de proximus mods durven hier precies niet veel meer opdagen om de mensen een deftige uitleg te geven.
Ja ik snap het. Ik wil gerust geduld hebben. Maar dan moeten ze ons wel deftig te woord staan en ons iet van informatie geven. En niet iedere medewerker een ander verhaal.
bmij zijden ze vorige week maandag we hebben mee gegeven met bpost ze hebben dan zo formulier aangemaakt moest dan iets invullen van bpost en vandaag ze bellen me om te zeggen dat er gewoon geen stock is dus dat nooit mee gegeven is geweest naar bpost
Ja ze proberen ons precies te sussen met valse beloften.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.