Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Ik kan totaal niet meer in mijn mailbox. Ik krijg steeds de volgende melding: Niet beveiligd http://192.168.1.1/login.lp?event=ServerConnect Mvg
Ik kan mij niet aanmelden bij HLN+. Ik krijg altijd deze boodschap te zien: Er ging iets mis Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack. Ik heb het Tuttimus-pack.
Omdat we sinds kort een paar google home hubs en mini's hebben, redelijk wat hue lampen en slimme stekkers zocht ik naar een manier om ons wifi netwerk stabieler te maken over het gehele huis. De verbinding was op een paar plekken in huis slechts toereikend of zwak en daar waren de google speakers dan ook moeilijker te gebruiken. Ik huurde daarom een wifi booster en plaatste die op de bovenverdieping (volgens de aanwijzingen van de home optimizer app). Mijn zoon was heel tevreden hiermee vermits hij zijn playstation console nu rechtstreeks met ethernet kabel kon verbinden en het downloaden van games veel sneller ging. Sinds de plaatsing van de wifi booster hebben wij beneden echter vaak haperingen in de verbindingen, daar waar er voordien dus helemaal geen probleem was. Zo zie ik de google hub vaak opnieuw verbinding maken en zit zelfs proximus pickx af en toe in "freeze". We hebben nu de wifi booster op repeater gezet ipv op auto en dat geeft al ietwat verbetering maar toch nog niet z
Inloggen op de pickx-app (iPad) lukt niet. Na login en paswoord in te vullen kom onmiddellijk terug op het login scherm. Zonder foutmelding of andere boodschap.
ik ben momenteel aan zee in de Haan en wil met mijn laptop om de proximus publi. Hoe komt het dat ik geen aansluiting krijg. Kun je mij daar aub eens over bellen of mailen.
In een maand tijd heb ik 2 maal vastgesteld dat bij het in sluimerstand plaatsen van de V6 decoder de blauwe led HD bleef branden. Ik heb telkens met het knopje achteraan de decoder de V6 heropgestart en werkt het terug voor een tijd normaal. Heeft er iemand hetzelfde al ervaren of is dit mogelijks een probleem met het toestel?
Gisteren gsm besteld bij mijn al bestaand abbonement, vandaag zou mijn gsm geleverd worden tussen 8 uur en 17 uur. om 17.20 nog steeds niks ontvangen. Ik heb toen naar de klantenservice gebeld van jullie waar ze mij het antwoord gaven dat de bezorger onderweg was. Het is nu 22:10 en ik heb nog altijd geen bezorger gezien, geen briefje ontvangen en mijn veilige plaatsen en de buren heb ik al gecontroleerd. Waar is mijn pakje, je moet weten dat ik hier al een hele dag voor thuis gebleven ben en ook beter dingen te doen heb….
Hallo Ik heb vandaag mijn wachtwoord verandert en niets doet het nog wifi nog tv wat moet ik doen
Melding :Account niet gekoppeld. Ook bij mijn producten via mijn proximus zie ik niets staan. Nochtans werkte deze app in het verleden(al was het altijd met horten en stoten) . Nu vind ik op de nieuwe lay-out van mijn factuur ook niets meer terug van mijn Pickx abonnement.
Beste Forum, Graag had ik alle “adult content” geblokkeerd op mijn netwerken (meerdere locaties). Op één locatie heb ik dit reeds kunnen doen door de DNS server op mijn eigen router aan te passen naar het static IP adres van de daar aanwezige Raspberry Pi die een aangepaste versie van Pi-Hole draait. Op één netwerk is er geen eigen router aanwezig en volgens dit topic zijn de DNS servers in de Bbox 3 hard coded. Daarom zou ik graag hier informeren naar tips hoe je op een Bbox 3 alle “adult content” kan blokkeren ? Alvast hartelijk dank voor jullie reactie. Met vriendelijke groeten, Tim
Bij het bekijken van opnames lopen die geregeld vast wat echt irritant begint te worden decoder reageert gedurende een tijd op niets meer en keert dan terug naar het opnamemenu dan moeten we de opname terug starten en doorspoelen net over waar we gekomen waren met kijken dan kunnen we weer een poos kijken tot hij terug vast loopt. Wat doen we eraan? Mvgr
Why don't you add the production year of films and other programs on your tv guide? That’s rather standard information. Thank you.
Smartphones: ze zijn niet meer weg te denken uit jullie dagelijkse leven. Maar hun productie heeft zeer schadelijke gevolgen. Het betekent ook dat er meer en meer toestellen moeten worden gemaakt. En dat terwijl de materialen en edele metalen die ervoor nodig zijn alsmaar schaarser worden. Zoals zilver, goud, cobalt en tantalum (coltan) om er een paar te noemen. En helaas is hun winning erg vervuilend! Daarom lanceert Proximus de Miss The Call-beweging om zoveel mogelijk personen en bedrijven op te roepen om deel te nemen aan deze urban mining. Het doel: 100.000 telefoons verzamelen in 2020... Het is de hoogste tijd om in actie te komen, je oude telefoons terug te brengen en anderen te betrekken in deze beweging!
Ben tester reeds een maand ,replay+ geopend normaal 3 md gratis tijdens test periode ? maar wel rekening 5 euro/Md aan gerekend dus deze deactiveerde maar kon dan niet meer gewoon replay gebruiken en zien ,dus nu terug geactiveerd en zien wat er nu gaat gebeuren met de factuur want op 0800 nr geen kennis van het gratis gebruik tijdens test face ?
mijn wifi verbinding valt tegenwoordig weer vaak weg best lastig hoe op te lossen
Wij hebben 2 decoders V5 compact (2 televisietoestellen), we hebben gisteren 1 decoder V6 ontvangen, blijven de programma’s dan zichtbaar staan op beide decoders bij het vervangen van 1 decoder V5 naar decoder V6 & behoud van 1 decoder V5 voor 2e televisietoestel? Kan dit problemen geven of niet? Alvast bedankt voor de feedback!
Wanneer ik ooit mijn V5 decoder “met hard disk) zou vervangen door een decoder zonder hard disk, kan ik dan alles wat op de hard disk staat op één of andere manier behouden ?
Beste Ik heb per ongeluk een hele serie opnames gewist. Kan je die nog terughalen? Mvg
ik heb een afspraak om fiber te instaleren op 10 februari maar ik kan die afspraak niet zien in myproximus . ik hoop dat die afspraak in orde is zo ik neem niet nutteloos voor de 3 maal een dag verlof voor niets danny
Telkens ik mijn inloggegevens invul word ik teruggestuurd naar de login pagina.
Ola Ik heb mijn eigen DHCP server in mijn netwerk (deze op de modem staat op). Ik zit in ip range 192.168.5.0/24. Nu heeft de decoder 192.168.5.127 maar ik wil die naar 192.168.5.73 krijgen. Echter, ik zie dat dingen geen lease vragen. Iemand enig idee hoe ik die kan forceren om een nieuw IP te nemen
Goedemiddag Ik had gisteren 18.26 EUR belwaarde op mijn GMS (Pay&GO herlaadkaart). Vandaag staat er plots nog maar 3.22 EUR op. Ik wou daarop mijn account raadplegen voor het verbruik maar deze geeft geen info over data verbruik. Dit is wat ik kan zien. Kan iemand mij helpen dit uit te klaren? Mvg Roland
Hallo allemaal, Enige weken geleden is onze V4 decoder (vervat in ons Proximus-pakket) op eigen initiatief van Proximus vervangen door een V5 compact. Deze kwam niet met een afstandsbediening. Geen probleem, onze Ab type V4 werkt perfect. Alleen wordt er in de brochure, die bij de V5 was, én eveneens op deze website van , vermeld dat wij met de V5 compact en onze AB type V4 (want deze zat destijds bij onze decoder V4) het systeem van radiofrequentie kunnen gebruiken ! (Onze decoder staat in een gesloten kast). Nochtans lukt het niet volgens de voorgestelde instructies. Menu + systeem + afstandsbediening : toetsen menu en OK gelijktijdig 3 sec indrukken tot de toets Proximus blauw oplicht. Tot zover lukt het wél, maar de TV geeft kort erna de melding dat de connectie mislukt is en ik ofwel opnieuw kan proberen ofwel afsluiten. Ik heb ook een AB type V6 maar daarmee krijg ik hetzelfde resultaat. Wie kent dit probleem én de oplossing ? Waarom koos Proximus om de V4 decoder door de V5
Ik wou deze optie dan ook aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen. Is er een manier om deze optie toch aan te zetten?
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.