Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Beste, In het kort. Het probleem is begonnen nadat ik na een onderbreking van 1 jaar opnieuw een internet account heb. Hierdoor is er een probleem ontstaan dat ik niet meer kon inloggen op mijn cloud account. Hiervoor is er 2X telefonisch contact geweest om dit op te lossen. De laatste keer is het echter helemaal mis gegaan en heb ik helemaal geen toegang meer op my account. Zelfs mijn e mail adres wordt als niet bekend aanzien. Mijn klantnummer is 6********
sinds jaren wordt gevraagd de blauwe balk onderaan het scherm te verwijderen. Die maakt doorspoelen en vooral versneld kijken nagenoeg onmogelijk. Ook de snelheden zijn niet wat ze zeggen : je spoelt niet door x2 (te weinig frames, springen van een paar minuten, niet nauwkeurig te stoppen…) en er is geen geluid. Dit werd vorig jaar al aangeklaagd : zie topic ‘Het grootste nadeel van Proximus TV (sinds overstap van T'net)’ op het forum van vorig jaar. Honderden reacties en duizenden likes… Er gebeurd gewoon niets… Is de ideeenbus alleen bedoeld om mensen hun frustratie te laten neerschrijven?????
Ik heb op 6 september via de site een aanvraag 'vooraanleg' ingediend (920981197). De lassers zijn eind september gekomen, maar vertelden mijn elektricien dat ze niets konden doen. De kabel ligt aan de andere kant van de weg. Ik kreeg een mail dat het probleem later zou worden opgelost. Er moest iemand anders komen. Mijn elektricien had de nodige kabels voorzien zoals te vinden op jullie site, binnen en buiten.het is ongeveer 100m tot aan de rooilijn. Daarna niets meer gehoord van jullie. Aangezien de verhuis nadert, ben ik in december opnieuw beginnen te bellen. Uiteindelijk heeft er mij iemand een casenummer gegeven (44014531) zodat het vlotter zou gaan als ik belde..… Er zou ook al iemand ter plaatse zijn geweest, een onderaannemer. Maar het is nog steeds niet aangesloten. Woensdagavond kreeg ik te horen dat ik moest terugbellen als de techniekers aanwezig zijn, tussen 8 en 17u. Dus ik heb vrijdagochtend gebeld. Na 2 keer doorschakelen, heb ik 2 uur aan de lijn geha
Constant verbinding decoder die wegvalt. kan het zijn dat de internetkabel tussen modem en box stuk is? zo ja is he mogenlijk een nieuwe op te sturen om dit te proberen?
Op mijn nieuwe GSM (voorlopig zonder nano sim kaart) lukt het mij niet om verbinding te maken met Proximus Public wifi, op mijn oude GSM is er geen probleem. My Proximus app is geinstalleerd en werkt normaal. Volgende gegevens moeten ingevuld worden, ik ken mijn login en paswoord voor de Public wifi. Moet ik de Public wifi op mijn oude GSM annuleren omdat ik slechts recht op 1 verbinding ???
Weten jullie of er problemen zijn met internet op het netwerk van Borgloon zone 012? Heb mojn verbinding al nagezien en de modem terug opgestart, maar zonder resultaat. Bedankt
Beste, Ik begrijp onze situatie niet goed. vrijdagmorgen bellen wij naar proximus met de vraag of het mogelijk is om een wifi booster te bestellen. en of het eventueel kan om onze oude decoder die boven staat te laten vervangen ( deze was nog van belgacom),geen probleem verzekert de medewerker, morgen word alles geleverd. Onmiddellijk kreeg ik een mail waar ik zogezegd een papieren factuur vraag, opnieuw bellen naar proximus want ik vroeg deze helemaal niet. diezelfde dag merk ik op my proximus dat enkel de decoder op weg is naar ons en dus bel ik proximus opnieuw. inderdaad, de medewerker heeft deze niet besteld, hij zal daar een nota bij voegen? maar wanneer komt deze wifi booster nu aan bij ons ? niemand heeft daar ook maar gedacht over, deze is blijkbaar nog steeds in behandeling ! Wat is er nu zo problematisch aan het bestellen van een wifi booster, als de klant die vraagt, dan stuur je deze toch gewoon op? Dus vraag ik me af, wat is daar aan de hand bij proximus ? een mens zou b
Op vrijdag 7/02/2020 was een technicus van proximus langsgeeest om de installatie van internet uit te voeren. na paar uur ging de internet still. ik heb naar proximus gebeld en had ik een nieuwe afspraak op dinsdag 11/02/2020. ondertussen had ik gevraagd voor een andere oplossing om mijn projecten af te werken, ze hebben me geen hulp aangeboden. ( qua Tijdelijke toegang to public wifi of andere oplossing) vandaag dinsdag 11/02/2020 kwam niemand van proximus op vermelde tijd van 10 tot 14:30 heb naar proximus gebeld voor de reden.en krijg ik te horen dat mijn afspraak was niet geregistreerd. ik werd ongeveer half uur van ene naar andere doorverwijzen voor en nadien gewoon de telefoon opgehangen. ik vraag de compensatie voor mijn 2 dagen die ik verlof heb genomen en de hele week zonder internet te zijn.
Beste, Ik ben recent verhuisd naar een pas gerenoveerd appartement op de 6de verdieping. Er is bekabeling en volgens de huisbaas ook een aansluiting voor internet beschikbaar. Op dit moment is het slechts een kabel die uit de muur komt en vroeg me af of dit effectief een geldige proximus aansluiting was (zie foto's) Alvast bedankt!
Hallo Ik kan al sinds enkele maanden mijn producten en verbruik niet zien in de MyProximus app. Zowel in de web als mobile applicatie. Hoe los ik dit op?
op 6 februari (23.26.06 uur verstuurd) heeft een vriend een mail verstuurd naar ons groepje (27 personen) van een telenet adres, iedereen heeft die ontvangen behalve ik, ook niet in spam terecht gekomen, via één van die personen heb ik dan de mail ontvangen, en ik kon daarin mijn email adres controleren en die was ok op 7 februari om 19.52 heeft hij diezelfde mail dan nog eens verstuur via gmail en die is wel toegekomen, Hoe is dit mogelijk dat die mail niet toekomt? Ik heb ook nagekeken via de website van proximus mail en daar was ook niets te zien. wat zou het probleem kunnen zijn?
Goedeavond ik heb probleem met internet die is al paar weken geleden geen internet bij ons die heeft probleem met aansluiting doos. En okk geen internet singel.
Ik plaatste een bestelling op 27 januari en betaalde 779 euro. U hebt per e-mail om mijn identiteitskaart gevraagd en deze 3 keer verzonden. Ik ben nog steeds niet op de hoogte gebracht. En ik zie dat de bestelling is geannuleerd. Kunt u hierbij helpen? Het is echt triest om te wachten en onzekerheid.
Beste, Mijn proximusgsmnummer heb momenteel een gsm-abonnement met smartphone met restwaarde ongeveer 48 eur. Ik wilde een nieuwe smartphone kopen met abbo en na de identificatie (punt 1) wordt bij punt 2 configuratie gevraagd of ik mijn gsmnummer wilde behouden, natuurlijk wil ik mijn nummer van proximus behouden, maar als je ‘ja’ proximusnr aanduid en ingeeft wordt er gemeld dat dit niet kan… de enigste mogelijkheid is om verder te gaan door een nieuw nummer te vragen maar waarom zou ik een nieuw nummer vragen als ik al jaren via proximus met bovenstand nummer verder kan en ik een bestelling bij proximus bezig bent? mvg Frank De Schryver
Hi ik probeer al een tijdje een poging te doen om me laptop te verbinden met xxxxxxx@proximuswifi.be volgens me account staat alles actief toch staat er ‘ kan geen verbinding maken met dit netwerk “ via me smarttoon tablet krijg ik geen verbinding , Ooit bij telenet stond het op ‘ EAP Methode’ Aka wat nu niet gaat ook op andere standen gaat dit niet. wachtwoord hebben min 1 letter en getal en 8 lang…. alvast bedankt,
App heeft tot een poosje geleden altijd gewerkt. Wanneer ik nu via de app wil streamen (google chromecast) komt er een scherm met klaar om te kijken met het icoon van Proximus, maar verder gebeurt er niets. Hoe kan dit, wat is er ondertussen gewijzigd? Ps : de film die gisteren werd uitgezonden (Red Sparrow) werkt wel.
Sinds dinsdag is het geluid de hele tijd (incl. reclame) op CAZ en CAZ HD in mono ipv stereo. Op andere zenders zijn er geen problemen. Kan dit nagekeken worden? Alvast bedankt. Mvg
elke week gaat mijn dochter schaatsen en daar werk ik 1-2uur via mijn gsm op smart wifi van proximus. echter deze week staat er proximus free wifi. als ik daar op connecteer, moet ik mijn gsm nr ingeven en krijg ik 30min gratis internet en daarna is het gedaan. via 4G dan online gaan zoeken en gevonden dat je GEEN proximus wifi kan gebruiken op een gsm met een sim kaart dat niet van proximus is. WAT IS DAT VOOR ZEVER!!!. ik heb thuis een pack met internet, telefoon en wifi, proximus hot spot staat er ook op geactiveerd maar omdat mijn gsm bij orange zit mag ik dus GEEN gebruik maken van de hotspots? In de zomer zit ik in ons appartement en daar gebruik ik uitsluitend hotspot. dat zal nu ook afgelopen zijn dus en mag ik ofwel 4G gaan betalen of een internet lijn aanleggen voor die 2maand. ik begin het stilletjes aan beu te worden bij proximus, altijd met hun beperkingen die extra worden opgelegd en het word altijd slechter en slechter. vroeger ging TV overal een beetje, daarna veel ell
Wanneer ik mijn Internet Password wil wijzigen, staat daar een username eindigend op @SKYNET. Op mijn BBOX2 staat echter een PPP username eindigend op @PROXIMUS. Wanneer ik mijn wachtwoord wijzig via My Proximus gebeurt er niets: de BBOX2 blijft online (alsof oud wachtwoord gewoon werkt) op mijn eigen router krijg ik de melding ‘wrong username or password’. Ik heb reeds geprobeerd met usernamen xxx@SKYNET, xxx@PROXIMUS, en xxx, maar met geen van de drie variaties en mijn nieuwe paswoord kan ik een PPPoE verbinding opzetten. Hoe wijzig ik mijn wachtwoord en welke username moet ik gebruiken op m’n eigen router?
Tot op heden kan ik nog altijd niet casten in de tvapp,embleem van de chromecast komt niet op scherm van mijn iphone of ipad met ios 11,ook al de app verwijderd en terug geinstalleerd.l Heb al vernomen dat er hiermee problemen zijn,gezien hier op forum. Deze week is er een update geweest van de tvapp,maar er is nog geen oplossing i.v.m.het casten met de chromecast. Graag had ik geweten wat de laatste stand van zaken is om dit probleem op te lossen! Ik kijk uit naar jullie reactie,met dank bij voorbaat. Met vriendelijke groeten.
Pickx werkt wel maar voor de sport zenders, die betalend zijn!, krijg ik steeds de melding “stream not available”. niet leuk als je een avondje voetbal via de app had voorzien en al zeker niet omdat je beseft dat je wederom betaald om niets terug te krijgen is niet de eerste keer maar ik overweeg het wel de laatste keer te laten zijn
opname van Grey’s Anatomy op woensdag 29 januari 2020 rond 20u35 stond op 0 seconden en verdween na een dag of 3. Via chat zei Proximus-medewerker vorige week dat er technische problemen waren die dag en dat de fout zou hersteld worden. Intussen is er nog steeds niets hersteld. Wanneer wordt opname terug geplaatst?
Na het updaten van mijn NEO UH-8 Plus naar Android 5 (wat vereist is voor Pickx 5.1.3) (ticket https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/android-supported-devices-gewijzigd-48950 ), kan ik de app installeren, aanloggen, en zie ik de kanalen, programa’s en recordings staan ... Echter wanneer iets moet gestreamed worden krijg is steeds “streaming not avaialble”. Via andere tickets in pickx forum heb ik reeds App verwijderd, terug geinstalleerd, location services staan aan, tijdzone instelling nagekeken… Heb ik nog iets anders over het hoofd gezien ?
Hallo, Heb twee nieuwe PLC in gebruik genomen. Ze zijn met elkaar verbonden en kan op de B-Box 2 , settings en dergelijk veranderen en lezen. Maar krijg geen internet. Als ik de wifi op de pc aanzet heb ik wel internet via deze B-Box 2. Meermaals gereset en andere porten op de box geprobeerd geen internet. Dus via kabel over PLC geen internet. Moet er een setting veranderen in de B-Box 2?
Ik kreeg voor de tweede maal een mail van proximus waarin mij aanbevolen wordt over te schakelen naar smart wifi. Om eerlijk te zijn : ze beginnen slecht met "Dag Mijn Voornaam". Nu spreek ik nogal wat mensen aan met hun voornaam, mijn vrienden, goede buren, familie. Maar met Proximus heb ik een relatie "leverancier - klant" . Ik zal in mijn profiel mijn voornaam dan maar best vervangen door "Mijnheer". Over de mail zelf. Men zegt dat mijn bbox een serieuze boost heeft gekregen. Wat betekent dat? Ik zou nu ook een goede wifi krijgen in alle kamers in functie van mijn verbruik. Ik versta dat niet. Zo zou ik nog wat kunnen doorgaan. Maar wat is smart wifi nu echt, en wat zijn de voordelen? Ik begreep ooit dat smart wifi nog maar een SSID zou zijn en voor mij de frequentieband zou kiezen. Nu kies ik 5 Mhz omdat het signaal dank zij een repeater nog voldoende sterk is en sneller is, in jawel mijn luie zetel. Ga ik naar de plaats waar een tv staat en een pc, dan heb ik geen wifi nodig want
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.