Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Mogelijkheid voorzien om het originele commentaar te selecteren. Het Nederlandstalige commentaar bij o.a. snooker is niet om aan te horen. Vooral dan van de Nederlandse commentator. Dit is werkelijk vaak zonder enige kennis van zaken en verveeeeelend...
Beste, Op regelmatige tijdstip wordt er door mij via onze website lsvo.be mails naar onze leden gestuurd om onze activiteiten te promoten. Een aantal van de leden zijn klant bij jullie. Op een adres krijg ik echter steeds een foutmelding waardoor het lid de mail niet ontvangt. Het email adres werd reeds verschillende malen geverifieerd. Dit is de foutmelding die steeds terugkomt: host mx101.skynet.be [195.238.22.25] SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<***: 550 #5.1.0 Address rejected. Kunt u mij een oplossing aanbieden zodat ze mails toch toekomen? met vriendelijke groeten, Bart Lambert Voorzitter Loodsen Sport Vereniging Oostende
Hallo, Bij deze de problemen: 1 - Internet valt constant weg 2- TV Beeld loopt regelmatig vast, om dan verder te gaan, (regelmatig samen als het internet wegvalt) Deze avond om 1 stom Excel sheet voor het werk met 15 namen en wat aanpassingen af te krijgen en op onze server van het werk te krijgen, heeft me zomaar eens even 3 UUR gekost (en dat is het nog niet op de server gezet maar in een privé folderke op mijn C-drive). Dit is onmenselijk daar ik dit nodig heb voor het werk, ik moet dus ook van thuis op een comfortabele manier kunnen werken. Geen access tot mijn werk-emails, geen access om documenten te uploaden van de server van het werk etc. Onlangs doorgegeven aan Proximus, vriendelijke technieker langs geweest, nieuwe B-Box en overal getest waar ik wifi nodig heb, en alles zou in orde zijn, maar dan wel maar voor een paar dagen… Na vanavond kan ik zeggen dat het nog nooit zo erg is geweest. Ik spreek van het wegvallen meerdere keren op een tijdspanne van 5 minuten (waardoor ik d
Wanneer wordt de nieuwe decoder uitgerold?
Hallo, inmiddels al een geheel onwetende medewerker gesproken die enkel kon aflezen wat ik ook kan zien op myproximus, nadat ik de telefoonmenu’s zeven keer opnieuw had doorlopen. Ik voel me wat in Kafka-land getuimeld Mijn probleem is dit: ik veranderde begin deze maand mijn pack naar enkel internet. Op een bepaalde dag blijk ik - met enkel een tablet, geen computers, downloads of weet ik wat nog - iets van een 30 GB! te hebben verbruikt (en zogenaamd nog ettelijke GB geüpload??). Dat komt neer op zowat 15 films… Volstrekt onmogelijk. Ik was die dag ziek en heb enkele afleveringen van een serie gekeken, maar geen vijftien films! Graag zou ik éindelijk iemand treffen die me kan vertellen wáarom het systeem dit zgn. gemeten zou kunnen hebben.
Sinds ongeveer 5 dagen werkt pickx niet meer op mijn ipad. Ik heb reeds verschillende keren geprobeerd om te reinstalleren maar niets helpt Ik kan inloggen, maar verder geen beeld. Enkel: oeps, er ging iets verkeerd
Beste, Sinds een aantal weken zijn wij overgeschakeld naar de V6 decoder. Hiermee ondervinden wij toch heel regelmatig haperingen in het beeld, en dit al sinds kort na overschakeling. De hapering duurt niet lang, slechts een paar seconden. Maar toch is dit irritant. Soms komt het een half uur niet voor, dan plots om de paar minuten. Modem reeds gereset, decoder reeds gereset. In het begin is dat wat beter, maar een dag later is het weer van dat. Maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat wij alle dagen alles resetten. Waaraan kan dit liggen? Alvast bedankt. Joachim
Laatst werd mijn decoder vervangen (V6 4K) naar een V5 mini. Ik vond dit nogal vreemd en belde naar de klantendienst. M’n wist me te vertellen dat de V6 decoders niet meer van toepassing zijn bij vernieuwing en dat de V5 mini de nieuwe/oude standaard is voor Tutimus klanten. Nu ik dit raar omdat dit naar mijn mening een achteruitgang is ben ik even wat opzoek werk gaan doen. De V6 decoder is ontwikkeld door Huawei. Kan dit te maken hebben met de hele heisa rond Trump en Android die geen licenties mag verkopen aan deze partij? Ik zag soms flardes bij een fact restore van Android maar is dit het ook? Echter is deze topic geen vraag topic maar een discutie toppic. Enige idee waar hier de gedachtengang is?
Wij hebben zondag een abonnement bij jullie gepakt (Epic Cmbo + PS4). Zondag besteld dus en direct online betaald!! Er stond op dat we de volgende dag zowel de Simkaart als PS4 zouden hebben. Elke dag hebben we al gebeld en elke dag krijgen we een andere uitleg over die PS4 de fout zou bij het magazijn zitten nu. Kunnen jullie dit zo rap mogelijk na trekken want blijkbaar moeten wij maar braaf wachten tot die verzonden is? Maar we wachten nu al 5dagen en vermoed dat deze er vandaag nog niet zal zijn!! Ze zouden ons op de hoogte houden gisteren nog omdat ze een mail naar het magazijn zouden sturen maar nog niks gehoord !! Dit is zeer vervelend en al zeker omdat er altijd een andere reden wordt opgegeven en er op de site stond en ook in men mail dat deze er maandag al zou moeten geweest zijn!! Hopelijk kan ik deze keer wel geholpen worden!!
Hallo allemaal, Ik heb vandaag een bestelling geplaatst op proximus, nu heb ik het verkeerde emailadres gekozen en krijg ik geen bevestigingsmail of men order gelukt is. Zou iemand me kunnen zeggen of ik dit nog kan veranderen of dat de order gelukt is en/of wanneer ik deze geleverd krijg? Het toestel komt aan bij de post, hoe word ik hierover ingelicht wanneer het aangekomen is? Hoop dat ik reactie krijg op 1 van jullie!
Op dinsdag 02/01/2020 Heb ik online een samsung Galaxy S10 met abonnement besteld. (R4WEBSHOP006551908) Zou vrijdag 03/01/2020 geleverd worden. Ik heb nog steeds niks gehoord of ontvangen. Graag zou ik willen weten wanneer deze geleverd word. Mvg Lindsey
De laatste weken/maanden hebben we vaak storingen bij het tv kijken. Het beeld vertoont dan blokjes. Bij het pauzeren van een opgenomen programma blokkeert de boel vaak, en moet de decoder herstart worden. Ook heb ik de laatste tijd de indruk dat onze internet snelheid niet meer is wat het ooit geweest is. Kan er nagekeken worden of wij niet ergens een storing hebben?
Beste Een kleine 20 jaar geleden heb ik een @proximus.be mailbox aangemaakt. Dit mailadres is nergens gekoppeld aan een MyProximus-account. Hoe kan ik mijn aliassen beheren? Voorts heb ik 5 jaar geleden een MyProximus-account ingesteld om mijn diensten te kunnen beheren. Daaraan is ook al een @proximus.be mailbox aan gekoppeld. Kan ik de twee mailboxen niet samenvoegen onder één MyProximus-account? Met vriendelijke groet
Hallo we hebben 3 Tvs waarvan er 2 rechtstreeks via een kabel werken. Voor de verste had ik zo een wit bakje van Proximus (met een stopcontact) maar dat heeft nooit goed gewerkt. Ik heb me nu een set van TP-Link Deco P9 aangeschaft maar de TV decoder (een V5 compact model) herkent mijn systeem niet: wat kan ik doen? bedankt op voorhand Jan
Ik had graag een oud myproximus-account verwijderd. Ik heb reeds de beheersrechten opgezegd, maar ik vind nergens waar ik het account definitief kan verwijderen. Alvast dank!
Kan iemand mij helpen deze 2 snelheidsmetingen te interpreteren? Meting gedaan met Speedo.me en speedtest.net. Zie plaatjes… Vanwaar het grote verschil tussen de 2 gemeten uploadsnelheden? En beiden gebruiken dezelfde eenheid. HELP dus ;-) Speedofme speedtest.netHéél benieuwd naar de verklaring of uitleg!
heb bij abbonnement via proximus site een s10+ aangekocht,maar vind nergens mijn aankoopbewijsje nog. kan ik die nog opvragen bij proximus ?
Gelieve het nummer 0472-65 14 77 te heractiveren aub. Het werd gisteren 17 januari 2020 verkeerd beoordeeld door het proximus team en ten onrechte afgesloten. Het betrof hier een Case met nummer 44210687
Op ios (recente ipad of iphone) is de app megatraag...duurt soms een minuut om op te starten en crashes regelmatig...op android is het een pak stabieler. Verder nog steeds geen apple tv streaming ondersteuning. Op google chromecast crashed het ook regelmatig. maw zeeeeeeeer ondermaatse app waarbij de ontwikkelaars klaarblijkelijk de bugs en problemen niet opgelost krijgen. denk dat ik volgend jaar terugkeer naar telenet...hun app werkt tenminste wel...op alle platformen...
Ik wil een sms sturen naar de mijn maar p po dat maar mijn abonnement dit niet toelaat. Hoe kan ik dit veranderen? Ik heb gebeld naar 6000 maar dat hielp mij niet verder.
Beste Ik heb op 11/01/2020 een iphone 11 64gb besteld. Het toestal was op voorraad wanneer ik het heb besteld. Het bestelnummer is R4WEBSHOP006619665. Ik kreeg ook een email van no-reply@proximus.com waarin ik een scan van mijn ID moest doorsturen, dit heb ik maandag gedaan en heb geen bevestiging gehad dat alles in order was. Wanneer kan ik dit toestal verwachten ik ben al 4 werkdagen aan het wachten. Er is een proximus shop bij mij in de buurt kan ik anders mijn iphone daar halen met een aankoopbewijs? Met vriendelijke groeten Jelle Put
Nu krijg je van PX gratis krant met een waarde van ongeveer € 14 per maand. Waarom geeft PX aan de klanten niet een keuze om te kiezen uit meerdere mogelijkheden zoals All sports, Family pack, Netflix etc.
beste, Op zaterdag 18/1/2020 heb ik een bezoekje gebracht aan jullie winkel in Dendermonde. Ik was vergezeld van mijn zus ( 70 jaar) die slecht te been is. Over het personeel van de winkel niks dan goeds, wat me wel stoort is dat er in de winkel alleen “barkrukken- hoge stoelen” staan voor de mensen die moeten wachten/aanschuiven, bejaarden of mensen met een handicap hebben moeite om op die bar krukken te “klimmen”. Mijn zus is dan buiten op een bank gaan zitten tot ik klaar was. Zou het niet mogelijk zijn om een “gewone” bank of een paar “gewone” stoelen in iedere winkel te zetten zodat iedereen ( jong en oud) rustig kan zitten wachten? met vriendelijke groeten. Monique.
Hey, vreemde situatie. Benedenverdieping : Ethernet en Wi-Fi Oke. 1ste verdiep : Ethernet oke geen Wi-fi. 2de verdiep : Geen Wi-fi en via Ethernet de melding Geen geldige IP-configuratie. Hoe los ik dit op … Heb al vanalles getest, geen resultaat ...
Heb reeds een tijdje fiber. maar de snelheid is echt veel te laag. wanneer ik download 40Mbps haal is dat al veel. ver van de 200Mbps dus. Kan een wifi-booster helpen?
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.