Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Beste Ik ga jullie niet kunnen afbetalen momenteel ik ben technisch werkloos door de Corona crisis. Dat kunnen jullie toch begrijpen. Moment dat ik kan betalen betaal ik Mvg Jessica Teeuwen
Beste Als ik op mijn fb pagina een verhaal wil bekijken krijg ik steeds te lezen Maximaliseer je browservenster. Maar hoe doe ik dat ? mvg jan
Zoals jullie weten, neem ik alles op wat ik wil zien omdat ik zelf wil bepalen wanneer ik iets wil zien. Nu met de Corona heeft VTM zich geworpen op uitgebreid nieuws uitzenden, wat natuurlijk gevolgen heeft voor de andere avondprogramma’s. De helft van wat ik opgenomen heb, is niet het programma dat achter de titel staat. Beat VTM was plots Helden van hier Corona, en het volgende programma was dan Beat VTM, maar slechts voor de helft. Kunnen de zenders die last minute wijzigingen niet tijdig doorgeven aan de providers, zodat de opnames toch nog correct gebeuren? Het Nieuws van VTM heet nu ook plots weer VTM Nieuws update, maar daar wordt dan weer alles van opgenomen. Nieuws van 19u is weer gewist. Grr. Seffens krijg ik nog Corona door mij te ergeren aan al die wijzigingen. Spijtig dat ik VTM niet kan contacteren, anders was dat al lang gebeurd.
Zoals mijn titel het wel doet vermoeden is mijn simkaart dus defect. Ik kan niet naar de hulpdienst bellen en de online chat en mail zijn niet bereikbaar. Zoals normaal naar een Proximus winkel gaan is nu ook geen optie. Hoe kan ik nu een nieuwe simkaart aanvragen om terug bereikbaar te zijn?
Replay zit alleen in pakketten en replay + moe afzonderlijk bijbetaald worden. Maar nu kan je van elke Vlaamse zender de programma’s bekijken op hu website, zoals VTMGO en VRTNU. Wat is de zin dan nog van abonnementsgeld te vragen voor die 2 opties?
Beste, Bij het inloggen op de proximus pickx app krijg ik de foutmelding : Deze login is niet gekoppeld aan een pickx account. Ik heb het probleem hier al vaker zien verschijnen, maar geen oplossing die ik zal kan toepassen. Alvast bedankt voor de hulp!
mijn moeder kocht 09/03/2020 online een Huawei P30 lite met abonnement voor mijn vader. Daar werd een nieuwe simkaart bij geleverd. Ik belde al verscheidene malen naar de klantendienst doch de kaart is nog steeds niet actief tevens is er nog geen nr aan toegewezen. Mss kan iemand helpen? Dit zijn gegevens die ik heb: Webordernr: R4WEBSHOP00702634 Klantnr: 6******** Geboortedatum: 16/03/45 SSN/ 210**********
Beste, 02/03 heb ik de s20 ultra met abb besteld voor 499 ik heb de bevestings mail en de orderbevestiging enz allemaal ontvangen wanneer kan ik nu deze bestelling ontvangen Of hoe weet ik dat alles in orde is Bestelnummer : R4WEBSHOP006998138 mvg
beste, ik heb vorige week een iPhone 8 met abbonement besteld bij jullie waar ik toen een mail voor heb gekregen in verband met mijn ID deze heb ik dan ook door gestuurd. Nu heb ik vandaag weer dezelfde mail gekregen terwijl ik mijn ID al heb doorgestuurd naar jullie
Hallo, op mijn telefoon staat er altijd BEL PROXIMUS als provider. Terwijl bij de rest van mijn gezin Proximus staat en nu stayhome proximus.
Ik heb een factuur gekregen die niet bij me past. Ik wil graag telefonisch contact met u opnemen. Schriftelijk zal het moeilijk uit te leggen zi
Reeds sinds geruime tijd hebben we problemen met de verbinding tussen de modem en de decoders. Er is een draadloze verbinding tussen deze (wifi-boosters). Ondanks reeds enkele bezoeken van een technieker, contact met support dienst, etc is er geen verbetering….. steeds slechts tijdelijk. Het draadloze signaal zou toch op eenvoudige wijze voldoende versterkt moeten kunnen worden probleemloos een verbinding te kunnen opbouwen…. Heeft iemand enige tips?
Ik heb onlangs een Ubiquiti AP (standalone) geïnstalleerd op de bovenverdieping. Sindsdien verliest mijn Samsung S10 geregeld WiFi op de benedenverdieping (mijn oorspronkelijke netwerk). Vreemd is dat hij dan aangeeft dat mijn paswoord onjuist is. Andere apparaten (zoals de IPad) hebben dit probleem niet.
Vanmorgen werkte alles nog goed, nu kom ik net thuis van het werk en digitale tv werkt niet. Decoder is met kabel aan modem verbonden, heb decoder afgezet (knop van achter), dan krijg ik eerst WELCOME HDD, daarna HELLO+ en dan valt decoder uit en gaat niet meer aan tot ik knop vanachter weer uit en aan zet. Dan heb ik decoder afgezet en modem opnieuw opgestart, duurde keilang, maar uiteindelijk opgestart, decoder terug aan en dan werkt ie 1 minuut en dan word het beeld zwart en doet het weer niks meer. Heb ook adapter al zonder stroom gezet, werkt ook niet. Internet werkt wel en vaste telefoon ook.
Tvgids wordt niet aangepast aan werkelijke uitzending ! bij Telenet is dit wel correct !!! Waarom kan dit bij Proximus niet ? bv vandaag op VIER de slimste mens ter wereld, maar op de tvgids niet van te zien. Hoe kunnen we dit dan opnemen ?
Bij ons hebben ze gisteren proximus komen activeren en aansluiten. We hebben het pack: all kids erbij genomen. Optv kunnen we dit allemaal zien maar mijn zoon heeft de app: studio 100 GO gedownload op zijn ipad maar daar zijneel veel filmpjes zn spelletjes enzo met een slotje op en als je daar op klikt, komt er: helaas hier hebt u de studio 100 GO pass voor nodig maar we hebben die al. Hoe kan hij toch op de ipad alle filmpjes enzo deblokkeren?
De pickx app kan niet koppelen. Iemand een idee wat ik kan doen?
Mijn Proximus Pickx App werkt niet meer na mijn verhuis. ik krijg de foutmelding dat mijn account niet gekoppeld is. Kan U dit aanpassen? Alvast bedankt!
Sinds kort valt tijdens het tv kijken de verbinding continu weg. Er verschijnt dan een scherm ‘Onverwacht probleem’. Ik heb al eens decoder en modem herstart, zonder enige verbetering. Dit probleem doet zich ook voor tijdens het bekijken van opnames. Heel vervelend.
Proximus heeft - althans in vergelijking met Telenet en Orange - mijns inziens reeds een belangrijke inspanning gedaan voor zijn postpaid klanten (vast en mobiel) Uit de diverse berichten op dit en het franstalige forum blijkt er een significant ongenoegen te bestaan m.b.t..niet nagekomen afspraken inzake installaties, herstellingen en leverigen. Het probleem van technici die verwacht worden maar uiteindelijk niet komen opdagen en/of gemaakte afspraken die op de helpdesk niet meer teruggevonden worden, is evenwel niet nieuw en dienen mijns inziens eens grondig aan de basis te worden aangepakt en verholpen. De meeste onder ons zijn - al dan niet geholpen door “YouTube”-filmtjes en handleidingen - met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wel in staat modems en decoders aan te sluiten , zodat op korte termijn zou moeten kunnen overwogen worden om “self install kits” ter beschikking te stellen van potentiële klanten; deze zouden dan uiteraard zonder tussenkomst ter plaatse vanop
Ik moet mijn GSM vervangen en daarvoor een hele oude simkaart omruilen. Normaal kan ik hiervoor in de verkooppunten terecht, maar die zijn “tijdelijk” allemaal gesloten. Kan het omruilen van de simkaart op andere manier, bv. online en levering via koerier aan huis ? Met dank bij voorbaat.
Beste, Gelijkaardige post als https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/geen-bereik-op-mijn-gsm-smartphone-thuis-49701 Mijn situatie: Nieuwbouwwoning sinds 2 jaar Molenstraat 119, 8710 Wielsbeke Binnenshuis weinig/geen bereik. sowieso weinig antennebereik Data: met enige moeite, EDGE Bellen zelf: Persoon die mij belt komt meestal op voicemail ik krijg na een tijdje gewoon melding dat er iemand gebeld heeft, maar op het moment zelf krijg ik geen oproep binnen Indien een beetje bereik → lijn valt continue weg, ik hoor de andere persoon zeer moeilijk, idem omgekeerd Smartphones: Reeds met 3 toestellen hetzelfde probleem begin 2018: Motorola Moto G4 Plus eind 2018: Pixel 2 Begin 2020: Samsung Galaxy A70 SIM-kaart 2018-2019: op privé-account, eind 2018 nieuwe SIM-kaart erin gestoken om te controleren of het daar aan lag januari 2020: overschakeling nr op werk-account, dus terug een nieuwe kaart Vriendin heeft een BASE-abonnement van het werk, perfect bereik tot 4G Ondanks
Toen ik hier nog eens klant was kon ik een pakket nemen op de Franstalige zenders, maar nu is daar geen mogelijkheid meer toe. Of heeft dit te maken met welk abonnement men neemt? Want ik heb minnimus, en dit hebben ze me gegeven aan de telefoon, zonder dat ik daarvoor gevraagd had.Zelfs van instellateur krijg je geen klanten nr. En moet je nog niet tekenen. Ik weet zelfs nog niet eens wat mijn wifi is en mijn wacht woord want dit heb ik wel nodig voor mijn Tablet en ook voor mijn Smart Tv. Dan was service bij Telenet veel beter.
Ik heb op 17/3 een bericht gekregen van Proximus dat al mijn diensten afgesloten waren van mijn pakket. Mijn huidige operator heeft dit geregeld via de easy switch die op mijn factuur vermeld staat. Groot was mijn verbazing toen enkele dagen daarna mijn vaste telefoon nog rinkelde. Ik heb reeds enkele keren gebeld, ofwel werd de lijn verbroken ofwel gingen ze mij binnen het uur terugbellen wat niet gebeurde.Ik heb geen zin om weer zo lang te bellen en wens voor de vaste lijn ook niet te betalen. Online is er ook geen optie voor opzeg vaste lijn. Wat kan ik nog doen?
Beste, al weken hebben wij dagelijks storingen tijdens het tv kijken, beeld blijft stil staan, of is volledig gestoort. Het gebeurt dagelijks en om de enkele minuten. We hebben al van alles geprobeerd met loskoppelen, alles uitschakelen (modem etc) en terug opstarten, maar niks helpt. Kan daar aub iets aan gedaan worden?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.