Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Op 20/03 bestelde ik onderRef.: RMYPRXWEB007115908 TV Replay + . Tot op heden is deze functie nog altijd niet geactiveerd. Wat moet er nog verder gebeuren?
Hoi, zit een beetje met een vervelende situatie. Heb een tijdje geleden een abonnement bij proximus genomen met een Playstation erbij. Nu in januari was ik redelijk ontevreden over de diensten van proximus (prijs, snelheid, stabiliteit, etc) Ik heb dan telefonisch en via de chat contact opgenomen met de klantenservice, om te zien wat de voorwaarden waren om mijn abonnement op te zeggen. daar hebben ze me beide keren bevestigd dat ik mijn abonnement eender wanneer kon opzeggen om dat er “ geen producten of toestellen op afbetaling waren”. gebaseerd op deze info, heb ik dan mijn abonnement ook opgezegd. nu krijg ik een aantal dagen geleden een herinnering om de restwaarde te betalen voor de Playstation. Gebaseerd op de info die me telefonisch en via chat heb gekregen, heb ik een beslissing gemaakt, en nu dat er blijkt dat ik foutieve informatie heb gekregen, krijg ik nu een factuur. Heb al telefonisch proberen contact op te nemen, via chat, via email, maar krijg geen antwoord te
Heb ondertussen films opgenomen van kanaal movies en series en nu na 31 maart kan men niet meer zien op pvr belachelijk dank u proximus .betalen we nog niet genoeg ?, 😨😨😡😡
Bedankt om tijdelijk extra zenders open te zetten. Heel jammer dat je opgenomen films van die zenders niet meer kan bekijken na 31 maart Dan liever geen extra kanaal gehad
Kan ik ergens mijn pincode terugvinden zoals bij Telenet? Want hier vind ik die precies nergens.
Ik heb nog steeds tv-bundel: All kids NL , met daarin o.a. de ‘all kids pass’ , Nu merk je dat deze een bijna lege bundel is, nog 21 gratis films, waarvan de meeste Franstalig. Als Proximus van een bundel af willen, kunnen ze dan niet met een voorstel komen om over te stappen naar bestaande bundels
Ik probeer reeds 2 dagen een nieuwe mailbox aan te maken, maar dit lukt steeds niet door een “Algemeen technisch proleem - SMS activatie”. Kan dit snel opgelost worden aub? Wouter
Beste wij zijn klant geworden bij Proximus, de aansluiting moet gebeuren in onze nieuwe woning, waar we op 15 april naar verhuizen. Volgens uw medewerkers gaat dit over een niet dringende installatie...maar met 2 kinderen die moeten thuis studeren en ik die zelf ook soms van thuis uit werk. Dus lijkt mij dit wel hoogdringend. We kunnen heel goed de maatregelen van afstand bewaren toepassen. Op de website vond ik de info daaromtrent nogal verwarrend, vandaar de vraag. Alvast bedankt voor het antwoord. Mvg Sandy
Ik heb geen dekking meer voor mijn vaste lijn, moeilijk om de klantendienst te bellen. Ik heb wel internet. Zijn er storingen?
I can not connect to public hotspot with windows 10. I have 2 laptops. One of them is not connecting. I make all updates and troubleshoot but still can not connect in public hotspots. Is not about the limit of equipments with the same account. I try to see any problem in services of wifi adaptor but this I don’t understand what to do. Can somebody tell me what I should do? Thank you!
Voor alle opmerkingen ivm de Live TV & zenders kunnen jullie in dit topic terecht.
Beste Community-leden, momenteel heb ik 4 PLC’s in huis, 2 oude nog uitgegeven onder Belgacom, en 2 recente (max 1 jaar) van Proximus. Al vele jaren trouw van dienst zonder noemenswaardige problemen, maar de oude PLC’s beginnen steeds vaker problemen te geven, en ik wou deze 2 PLC’s daarom vervangen door een Devolo Magic2-set (zonder WIFI). Nu sluit ik mijn BBOX3 rechtstreeks aan op de MAGIC2, en de verbinding met de andere MAGIC2-PLC wordt probleemloos tot stand gebracht. Alleen krijg ik de 2 recente PLC’s van Proximus niet gepaired met de MAGIC2. Kunnen jullie duidelijkheid brengen of een “mixed” oplossing uberhaupt werkt? En zo ja, hoe krijg ik deze gepaired? alvast bedankt voor de reacties T
Aangezien ik via messenger en mijn vorig bericht volledig genegeerd word begin ik dan maar een nieuwe topic. WAAR KAN IK DIE 5 GRATIS FILMS VINDEN DIE VERLELD STAAN NAAR AANLEIDING VAN DE CORONACRISIS? Het gaat hier om cadeaufilms en NIET om bonusfilms.
Beste proximus, Mijn afstandsbediening is volledig kapot en zpu graag een nieuwe willen. De proximus shop is niet open dus ik kan men oude niet gaan ruile voor een nieuwe. Wat moet ik doen? M.v.g., Ahmed Zerrouak
Wij wonen/werken in het dorpje Saint Jacques 5 km buiten Trois Ponts in het Waalse gedeelte. Wij hebben al die jaren (20 Jaar) een zeer trage internet verbinding en zeer traag is nog maar voorzichtig uitgedrukt. De verbinding lag op 27 Maart op 4.6 . Een dame van proximus kon me niet verder helpen, noteerde gelukkig wel over een mogelijke mobiele oplossing, waarover men gaat terug bellen. Omdat het zo traag was heb ik nog eens contact gezocht en kon een werknemer de snelheid opschroeven tot een verbinding van 12, terwij glasvezel maar liefst ±106 is. Het ligt aan de koperen kabel koper in de grond zegt men. Jammer dat er bij gemeentes etc. weinig communicatie is anders hadden ze 3 jaar geleden bij het leggen van nieuwe elektra kabels en waterleiding in het hele parc, ook glasvezel kabel kunnen meeleggen. Maar… mijn brandende vraag is, waarom moet ik wel het volle pond betalen voor een internet verbinding van bijna niets? wij hebben 2 internet verbindingen: 1 privé/kantoor en ook in de
Ik kan met een (klein) aantal website geen verbinding maken. In tabblad verschijnt volgende melding : Niet beveiligd / 192.168.1.1/login?event = Server Connect Dit zowel via wifi als vaste internetverbinding. Help ? vb : via gmail link naar krantenartikel Gazet v A geeft deze melding. Mijn zegt mij via via dat het iets te maken heeft met de ‘s’ in ‘https//’
een tijdje geleden had ik plots geen geluid meer,ik belde naar proximus en ik kreeg een nieuwe decorder toegestuurd en moest de oude terugsturen,maar plots had ik terug geluid,ik belde terug naar proximus en die zeiden me,breng de nieuwe terug naar het dichtsbijzijnde winkel,heb dit gedaan en heb daar ook een bewijsje van,nu plots krijg ik de factuur toegeschoteld met daarop nog eens de prijs van de nieuwe decorder,vind dat echt niet kunnen en ga dit ook niet betalen greetz
Hallo Wij zijn op 27 december in een nieuwbouw-appartement gaan wonen met Fiber to the Home. We hebben dan ook een Proximus Fiber abonnement. Alle apparaten (inclusief de TV-decoder) zijn via WiFi verbonden met het netwerk. Het gaat om twee laptops en twee iPhones, en verder dus nog 1 decoder. Er zitten geen apparaten tussen de modem en de laptops/telefoons (zoals Powerline-adapters, WiFi-boosters, etc.), maar wel een WiFi booster van Proximus zelf voor de TV, die door de technieker geïnstalleerd werd. Op de dag van installatie internetsnelheid getest op alle apparaten. Toen haalden we gemakkelijk snelheden van boven de 175 Mbps. In de weken daarna nam de snelheid progressief af, en haalden we meestal nog maximum 50 Mbps. Enkele keren de modem herstart in die eerste weken; dat zorgde meestal voor een korte ‘opflakkering’, waarna de snelheid opnieuw (en nog verder) afnam. Op zaterdag 14 maart hebben we telefonisch contact opgenomen met de klantendienst. Op dat moment haalden we nog s
Beste, Sinds enige tijd heb ik problemen met mijn voicemail, ik hoop dat ik via deze weg iemand vindt die me hierbij verder zou willen helpen. Wanneer iemand mij belt en ik niet kan opnemen, schakelt het door naar de voicemail en kunnen ze een bericht inspreken. Via het nummer 0475/15.12.30 krijg ik een sms’je “u hebt één nieuw bericht, bel 1230”. Wanneer ik dit nummer bel, kom ik niet uit op de voicemails die anderen hebben ingesproken, de enige mogelijkheid die ik krijg is het personaliseren van mijn voicemail (mijn naam inspreken etc.) Dit geldt ook voor de nummers 1969, 1230 en 0475/15.12.30, geen van de drie geeft me de mogelijkheid om mijn ontvangen voicemails te beluisteren.. Indien ik op mijn iPhone op het beginscherm ‘telefoon’ klik, en nadien op ‘voicemail’, krijg ik dit te zien (zie bijlage), geen mogelijkheid om een aanpassing te doen. Ik heb al op ‘bel voicemail’ geklikt, daar was het hetzelfde scenario als bij de andere nummers, ik kon men voicemails niet beluisteren. Ik
Sinds deze morgen, als ik even niets doe als mijn “homepage” in google chrome HLN.be openstaat, veranderd deze in ** Ik het heel sterk vermoeden dat hier is niet correct aan de hand is, hoe raakt van dit fenomeen terug af? Groetjes
Ik kan alle zenders opvragen zoals WTV TV Oost Bruzz AVS en nog veel meer toch staat TV Limburg er niet meer bij hoe komt dit ? Het is dus in de op aanvraag en dan regionale zenders.
Er worden op de site elke 2 weken 5 gratis on demand films beloofd, maar ik vind ze niet bij ons demand’
Beste, Mijn schoonvader (bijna 81 jaar, hartpatiënt, diabeet), ligt sinds 2 maanden in het ziekenhuis. Hij moest meerdere tenen en uiteindelijk zijn onderbeen laten amputeren. Hij had een GSM om ons te kunnen bellen, maar door verhuis van de ene naar de andere dienst, werd zijn GSM verloren/gestolen. Ik, zijn schoondochter, heb 2 weken geleden (15 maart) zijn simkaart geblokkeerd. Nu, na de amputatie van zijn onderbeen, hebben ze in het ziekenhuis zijn telefoon (weliswaar beschadigd) teruggevonden. Hij, superblij, maar hij kan niet meer bellen. Door de coronaproblematiek, mogen wij, zijn kinderen, niet op bezoek. Zijn alle winkels gesloten (lees: Proximus o.a.), waardoor we niet aan een nieuwe simkaart geraken. Ik belde gisteren (29 maart) met jullie diensten en kreeg te horen dat mijn schoonvader zelf aan de telefoon moest komen, of nog straffer, dat hij hiervoor zelf langs een Proximus winkel moest gaan, …. (allemaal gesloten) !!!! Ik weet van de GDPR, maar in dit geval, is deze tele
Goeiemorgen. Ik heb sinds dit weekend een Samsung Galaxy S10 5G gekocht. Niet perse om de 5G module maar voor de grotere batterij en diepte camera. Maar nu is men vraag wel natuurlijk, is er een mogelijkheid om al eens 5g te helpen mee testen of proberen of heeft dat nog geen nut. Want uiteindelijk kan je dit toestel niet officieel kopen hier in België dus de gepaste software ervoor op dit toestel is er ook niet waardoor ik geen Volte gaan gebruiken. Of zou het helpen met software van Vodafone te flashen op dit toestel ?Mvg Bart
Hallo, Hoe geraak ik van deze optie af? Oproepen - Premium/Bizz Club. Alstublieft .
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.