Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Mijn oude simkaart werkt niet meer, en ze hebben een nieuwe omgestuurd 1 week geleden , nieuwe simkaart met behoud van nummer, in de gsm gestoken en het werkt niet. Ik kan niet meer bellen en gebeld worden, al een ganse week. Al meerdere keren naar proximus gebeld en altijd krijg ik dezelfde uitleg, wij gaan het activeren en binnen maximum 2 uren is het in orde. Nu 5 dagen later is het nog steeds niet in orde, ze weten precies zelf niet wat ze moeten doen, serieus, vind ik geen goede service ze, vandaag teruggebeld en uitleg gekregen dat dit door een andere dienst wordt gedaan maar niet op zondag dus bel morgen eens terug! Ik heb deze dienst al meermaals aan de lijn gehad en die zeiden dat het vandaag in orde ging aijn want dat ze het handmatig gingen activeren. Ik ben echt teleurgesteld in de service, abonnement maandelijks betalen maar al een week niet kunnen bellen en het gevoel hebben dat ze niet willen of kunnen helpen.
- Decoder opeens vast. - Hard reset ( stroom ontkoppeld 1 minuut start up) Even geduld software wordt geladen - Resultaat: Licht blauw scherm - Decoder factory reset - Schakelaar op nul, Reset ingedrukt 1 minuut en gelijktijdig schakelaar 0-1 Even geduld software wordt geladen - Resultaat: Licht blauw scherm.
Beste, Mijn schoonouders hebben een basis station van een twist 304 die onlangs kapot gegaan is. Ik overweeg om voor hun de Twist 392 aan te kopen. Kan ik hierop de extra handset van de Twist 304 op aansluiten? Alvast bedankt, Chris.
Als ik nu zo’n lekker ouderwetse retrotelefoon (met een draaischijf, dus) koop, is die dan bruikbaar met een BBox? Of dient die dan enkel voor versiering? Een voorbeeld van een wel heel érg retromodel is de “Profoon D-SIGN GRAHAM Retro telefoon” (maar er zijn er nog vele andere). Er staat bij de beschrijving van diverse modellen al eens een opmerking in de zin van “Huistelefoon geschikt voor een Belgische en Nederlandse telefoonaansluiting.” Als dat dan de ouderwetse analoge aansluiting betekent, dan is dat weliswaar niet helemáál gelogen, maar ook niet echt meer geldig.
Op de website van Proximus is er sprake van een abonnement ‘Norton Security 5’. Momenteel heb ik een Norton 360-abonnement. Gaat dit over hetzelfde of zijn er verschillen tussen deze twee (behalve de prijs)? Op de website van Norton is er geen sprake meer van Norton Security (doorverwijzing naar Norton 360). Ik zou willen weten of ik alle functionaliteiten kan behouden van mijn huidig abonnement, als ik overschakel naar de dienst dat Proximus aanbiedt?
emails toe komen en zo verdwijnen .
Schone nieuwsbrief in mijn mailbox vandaag! Moest Pickx deftig werken op een PC, dan zou ik heel wat minder problemen hebben terwijl de rest naar tv kijkt!!!!
Herbekijken niet mogelijk via VRTnu voor serie Innocent op één. (aflevering van do 2/4/2020). Hoe komt dat, waarom vind ik deze serie niet terug op VRTnu onder de categorie “series”? en waarom kan ik ook niet gewoon herbekijken zoals met de meeste andere series op één?
Ik heb een update van My Proximus app uitgevoerd op mijn tablet Samsung GT-P5200 Android 4.4.2 doch wanneer ik deze nu wens te openen krijg ik steeds de melding : Mu proximus is gestopt. Tevens heb ik ook geen toegang meer tot Proximus Public WIFI, er wordt dan steeds een identiteit en wachtwoord gevraagd. Kan u mij met deze problemen helpen
Ik heb op mijn iPhone Proximus Public WiFi geïnstalleerd. Wat bleek? Mijn WiFi 2.4 en 5 Ghz waren verdwenen en vervangen door een WiFi die de username van de MyProximus app draagt. Ik moest ook het paswoord van de WiFi op alle apparaten in huis veranderen. Dit paswoord is het paswoord van mij login op de MyProximus app. Allemaal geen probleem, maar een van de drie tv’s werkt met een WiFi Bridge Single. Die functioneert niet meer: WiFi is niet groen. Als ik op WPS druk, pinkt hij gedurende een tiental seconden (geel), om daarna rood te worden. Ik heb dan ook geen signaal op deze tv. Moet ik iets wijzigen aan deze Bridge en hoe raak ik erin?
Tot begin vorige week had ik 2 Fifi adressen een eindigen op A3 en een eindigen op A5. Plots heb ik maar een adres eindigen op A3. Wat is hiervan de reden?
Ik heb zowel toestellen op de 2,4 als op 5 frequentie. Maar ik heb, om mijn Sonos vlekkeloos te laten spelen, en een betere verbinding te hebben in de woonkamer, een tp link geplaatst. (Mijn modem staat in mijn bureau met zwakke verbinding in de woonkamer tot gevolg). Deze verbinding heb ik een andere naam gegeven omdat mijn Sonos voortdurend problemen gaf als ik de tp link verbinding dezelfde naam gaf als de bestaande 2,4. Kortom, ik heb dus volgende netwerken in huis : WiFi 2,4-xxxx - WiFi 2,4-abcd(de tp link) en WiFi 5,0-xxxx. Hoe moet dat dan als ik smart wifi activeer ?
Dag Proximus, Jullie hebben nu reeds geruime tijd het gedrocht Pickx op ons losgelaten. Moet kunnen, maar ik kan na al die (veel te lange) tijd nog steeds niet deftig kijken naar tv op mijn pc (desktop!) Om de 5 voet hangt dat spel, en moet ik een complete reload doen van gans dat Pickx-gedoe om 5 voet langer te kunnen kijken! Ik heb afgelopen weekend naar 6 afleveringen (non-stop) van Expeditie Robinson gekeken op de site van Vier. Guess what? Geen enkele keer werd de streaming onderbroken! Het wordt dringend tijd dat jullie eens redelijk werk maken van jullie product! En dan ook nog willen deel uitmaken van wat een Vlaamse Netflix moet worden? Met hetgeen jullie op de pc-gebruikers loslaten, mag ik ernstig aannemen dat jullie een grap maakten? Groet, fic.
Ik heb een eigen router achter de bbox staan, verbonden met PPPoE. Ik probeer nu een paar dingen te port forwarden maar ik vroeg me af of ik deze ook moet instellen op de firewall van de bbox ?
Geachte, Ik kan al dagen lang mijn gsm app niet meer gebruiken om mijn verbruik te controleren dagen lang is die app aan het laden.
Is er ooit overwogen om het data- en belvolume van meerdere gsm abonnementen binnen één tuttimus abonnement samen te voegen? Als één gebruiker bv slechts 10% opgebruikt dat de andere gebruiker de 90% van het niet opgebruikte volume kan gebruiken.
Na het instellen van accounts op mijn herstelde pc, kon ik via “bestand”, dan “openen”, dan “outlook gegevensbestand openen” de oude mappen en bestanden (ost) die voordien in mijn inbox stonden importeren. Bij het aanmaken van een profiel waren deze bestanden plots verdwenen en kon ik zien dat de grootte van het bestand maar 256k meer bedroeg. Mijn vraag: kan ik nu nog deze bestanden recupereren of moet ik de vraag stellen aan Proximus ?
Hallo, ik heb vorige week mijn bbox 2 omgeruild naar een bbox 3. Nu kan ik geen HD zenders meer ontvangen of opnames in HD (zo goed als alle opnames) bekijken, foutmelding SPC_4. De decoder gaat niet over wifi maar via de ethernet kabel.
Hallo, Sinds vandaag hebben we wisselende kleuren als we tv kijken met Pickx via onze Chromecast. Ik heb dit probleem vastgesteld op 2 verschillende tv’s met 2 verschillende Chromecasts en 2 verschillende mobiele telefoons. Alle andere apps casten gewoon normaal. Weet iemand wat hier het probleem kan zijn? Met vriendelijke groet, Caelan.
We bieden aan onze klanten een eerste fase van ons 5G netwerk aan. Via de site kunnen klanten de Find X2 Pro 5G Black aankopen wie gaat kijken naar performance ziet daar staat 4G en 4,5 ook de frequenties die als informatie op de site staan zijn 2G/3G/4G Zou het informatief en commercieel niet beter zijn dat we hier de 5G frequenties bij zetten t is maar een idee dank u !!
Ik ben op zoek naar een power line met geïntegreerde repeater. Bedoeling is om de powerline op de eerste verdieping te installeren, kwestie van daar via kabel te kunnen surfen op het internet op de PC, en op de tweede verdieping gebruik te maken van het wifi-signaal (smartphone of tablet) dat de power line uitzendt. Bestaat zo’n toestel en zo ja, welk merk raden jullie mij aan? Alvast bedankt.
Vooreerst moet ik zeggen dat het ENORM moeilijk is om heel simpel een mail te sturen naar één of ander dienst om een klacht in te dienen, daarmee gooi ik het maar op het enigste toegangkelijke - forum blijkbaar. Naam: J. D.C. Klantnummer: 611XXXXXX Telefoonnummer.: 09XXXXXXX GSM: 04XXXXXX Orderreferentie nummer: SHE-RO00000110000DRYQ3-2 Installatie op glasvezelkabel: UTAC_541372900001794835 1-2 Betreft: verhuis van HunXXXXXXXXX, MerXXXXXX naar KXXXXXXXXX. Installatiedag voorzien op donderdag 30 januari in de voormiddag, zo’n 2 weken vooraf afgesproken. Geachte, Ik wou even opsommen wat er allemaal gebeurd bij deze verhuis en heel ontevreden ben over uw diensten, en service. Donderdag 30-01-‘20 kwam de technieker langs op het voorafgesproken tijdstip. Bij aankomst vertelde BRAM mij dat het niet zal lukken aangezien er nog glasvezel moest geboord, aangesloten worden. Hij stelde me gerust dat het kalm was op de dienst en dat het tegen zaterdag wel in orde zal komen. Om 19
Was gisteren aangenaam verrast toen ik merkte dat ik plotseling tegen 1 Gigabit/s kon downloaden. Dacht dat dit misschien een geste was van Proximus om de fiber lijn helemaal open te leggen aangezien er heel veel mensen thuis zitten dezer tijden. Helaas is mijn snelheid terug naar 400 Megabit/s gegaan sinds vanmorgen. Waarom werd deze teruggeschroeft? Het voelde fantastisch om eindelijk die fiber maximaal te benutten. Alvast bedankt!
Tijdens het tv kijken stopt het beeld, er komen allerlei blokjes van verschillende kleuren op het scherm en na enkele seconden gaat het programma gewoon verder. Wat is de oorzaak van dit euvel en wat kan je ertegen doen? Dank u, Michel
Ik heb een Fiber Home verbinding en als product het Minimus-pack, een vaste telefoon moest ik niet hebben, vandaar geen Tuttimus. In de praktijk is de downloadsnelheid 110 Mbps. Is het niet mogelijk om via optie een Fiber Boost te bestellen? Indien niet vind ik dit toch wel jammer, ik heb verleden jaar bij verhuis voor Proximus gekozen vermits in elk appartement een glasvezelaansluiting was. Klantnummer= 622******. Thx voor feedback.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.