Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Ik meen ooit gehoord of gelezen te hebben dat Proximus de mogelijkheid biedt om bij u thuis een gratis doorlichting te doen om bijv. de kwaliteit van wifi te testen. Is dat zo en zo ja hoe moet ik daarmee in contact komen?
Ik vroeg me af of ik in aanmerking kom voor de Bizz Guest Wifi 10,- p.m. Als ik deze namelijk aanvink in MyProximus krijg ik een foutmelding:Het spijt ons Er is een tijdelijk probleem met MyProximus. Probeer later opnieuw de opties aan te passen. Alvast bedankt voor uw antwoord.
Sinds enkele dagen is de programmatie v bbc first via proximus totaal verkeerd. Waar moet ik dit melden /vragen?
Beste, Hoe kan ik de sociale tarief aanvragen? Mvg, Meriam
Beste, kan u mijn oude inactive skynet website verwijderen http://users.skynet.be/zadelmakerij.dewolf/ Ik heb al lang geen toegang meer tot deze site en kan hem dus niet zelf verwijderen. Danku Vriendelijke groeten,
Ik kan enkel digitale radio via de SPDIF-uitgang (aangesloten op een versterker) beluisteren als ik mijn TV aan zet, zet ik de TV uit, dan wordt de SPDIF-uitgang niet aangestuurd zo blijkt. Is dat een instelling?
EDIT opgelost, hoop ik
Kan een Proximus-medewerker (eventueel na overleg met een backend) hierover (eerstdaags) een duidelijk antwoord verschaffen a.u.b., Wordt ViLTE door Proximus ondersteund? Zo ja enkel voor een beperkt aantal toestellen? Zo ja dewelke? https://www.gsma.com/futurenetworks/ip_services/vilte/ Of wordt er in tegenstelling tot wat de auteur hieronder via chat op het Franstalige forum meldt er op de btrokken Samsung A51 wel degelijk gebruik gemaakt wordt van bv. Google Duo en aangezien er gebruik gemaakt wordt van Mobilus Unlimited (5G of XL) er geen data (buiten forfait) in rekening gebracht https://fr.forum.proximus.be/telephonie-mobile-13/appel-visio-55106 Dank bij voorbaat….
Gmail heeft in april de beveiliging van externe servers strikter genomen. Daardoor kunnen er problemen zijn wanneer je een mail van bv belgacom.net wilt versturen vanuit Gmail. Je krijgt de boodschap: TLS Negotiation failed, the certificate doesn't match the host Soms ligt het aan de naam van de server die niet overeenkomt. Is dit voor belgacom.net wel degelijk: smtp.belgacom.net ?
Hallo wanneer wordt mijn bestelling met 2 smartphones verstuurd en geleverd. R000000110000F0SQ2-1 is de order nummer. Een werknemer van Proximus heeft deze online voor mij besteld omdat de website altijd een foutmelding gaf. Ik zie dat het pakket wel is ingepakt, maar wanneer wordt dit nu eigenlijk verzonden? Ik heb wel levering binnen 2 dagen gevraagd, dus het zou toch vandaag al moeten vertrekken/opgehaald worden door Bpost.
Beste, Mijn decoder V5c had de laatste weken regelmatig kuren maar kreeg hem uiteindelijk altijd weer aan de praat. Nu blijkt hij helemaal niet meer te werken. Alles verschillende keren opnieuw opgestart volgen de regels en in de juiste volgorde. Eerst stroom eraf gehaald zowel van model als decoder. Lang genoeg gewacht na opstart van model om decoder te starten en resetten...maar helaas. Na resetten begint hij de software te laden en geeft uiteindelijk de melding dat er geen verbinding is met de modem....of hij geeft foutmelding code 2. Heb herhaaldelijk geprobeerd om alles terug uit te schakelen ( minstens 20sec stroomonderbreking) en opnieuw op te starten....maar bij het opstarten van de decoder loopt het steeds mis....ook na resetten. Kan ik deze decoder omruilen voor een andere aub? Alvast bedankt. Mvg, Andy
Beste. Ik probeerde vandaag tevergeefs een alias in mijn Proximus Mailbox aan te maken gebruik makend van mijn eigen domeinnaam (geregistreerd bij Proximus). Mijn domeinnaam staat niet in de drop-down menu vermeldt. Enige hulp is gewaardeerd. Grts. Yves De Rop
Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account". Nochtans ben ik de beheerder van deze account en zou dit geactiveerd moeten zijn?
Beste, Wij waren sinds gisteren het programma Manifest van vijf tv beginnen te kijken. Nu hadden we er 2 gezien en heb ik de decoder afgezet en ineens zijn ze verdwenen... Ik heb de decoder al opnieuw laten opstarten en geen succes gehad. Kunnen jullie deze afleveringen er terug opzetten? Mvg
Beste, Vanaf het begin hebben we blokjes op het tv-schermen als ik aanlog via PICKX. De technieker beweerde toen dat het ligt aan de kabel tussen de tvbox en de TV. Ondertussen heb ik deze kabel al vervangen , maar het probleem is hiermee niet opgelost. Iemand tips? Jan
Ik overweeg zeer sterk om van mijn Minimus pack over te schakelen naar internet only (met max snelheid) , m.a.w ik word kabelknipper met streaming TV via mediaspeler. Mobil phone via goedkopere operator. In mijn appartement heb ik glasvezel. Hoe doe ik best de overstap? Telefonisch via de klantendienst? Dank u voor advies.
Hoe kan ik de pukcode te weten komen van mijn vader, hij is overleden en het abonnement is opgezegd. Klantennummer was 000848409 . We willen graag de telefoon nog gebruiken maar kunnen er niet op.
Via de link http://proximus.be/internetsnelheid geeft proximus voor mijn straat een maximale upload snelheid van 4.1Mbps en downloadsnelheid van 0.5 Mbps. (In realiteit haal ik ongeveer 2/3 van deze snelheden). Wat moet er gebeuren om normale internet snelheden te halen?
Sinds een tijdje heb ik een groot ontvangstprobleem met mijn wifi-bridges die ik een viertal jaar geleden in een Proximuswinkel heb aangekocht (39 Euro het stuk). Ze zorgen voortdurend voor een onderbroken ontvangst (beeld en klank) op de smart-tv. Op diezelfde plaatsen als waar de wifi-bridges staan (in mijn veranda en slaapkamer) heb ik bv, geen enkel ontvangstprobleem met internet op de smart phones. Het wifi-netwerk in mijn woning is dus ruim voldoende sterk, maar sinds een tijdje doen die wifi-bridges het plots niet meer zo goed, zeg maar slecht. Ik heb alles ondertussen uitgeprobeerd : modem van het stopcontact los gemaakt, decoders een reset gegeven en ook de omschakeling van de bridges van 5.0 naar 2.4 succesvol gedaan. Belangrijk : ik heb vandaag een wifi-bridge even vervangen door een develo-internetversterker en die oplossing doet het wel goed. Daaruit besluiten dat het internet in huis onvoldoende sterk is klopt niet, want die bridges hebben het altijd op diezelfd
Ik krijg steeds de melding : deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account Nochtans gebruik ik de juiste login en PW. Op een android en apple toestel !
Ik heb net gemerkt dat je elke maand 19,96 euro van mijn rekening haalt voor livefootbaltv. Ik heb deze service nooit besteld en ik kijk geen voetbal. Geef mij mijn geld terug, a.u.b
Is het mogelijk om de Wi-Fi 5.0 terug open te laten zetten? Sinds wij alles op de 2.4 moesten overzetten op advies van Proximus ondervind ik verbindings problemen met mijn chromebook wat ik eerder nooit had. Van kennis gehoord dat het beter is apparatuur te verdelen over 2.4 en 5.0 wifikanaal
De laatste dagen voortdurend storing bij het bekijken van opnames (60 dagen). Rechtstreeks kijken gaat wel vlot. Zou een algemeen probleem zijn??
Wij zijn onlangs verhuisd en hebben onze aansluiting mee verhuisd. Wij hebben het proximus maxi pakket die ons in beste omstandigheden 100 mbps zou kunnen geven. De speedtest toont echter resultaten niet hoger dan 27. Ik heb alles nagekeken van drivers op de pc en ook de gebruikte kabel is van de juiste kwaliteit om meer data te kunnen verwerken. De modem is de B-Box 3V+ Deze snelheid lijkt mij toch veel te laag voor een maxi pakket?
Per 1 juli 2020 > https://tweakers.net/nieuws/167790/proximus-versoepelt-fair-use-policy-van-mobiele-abos-met-onbeperkte-datalimiet.html > https://techpulse.be/nieuws/289261/proximus-verhoogt-limiet-onbeperkte-data/ Abonnement Nu in BE Nu in EU Vanaf 1 juli in hele EU Epic Stories 20GB 12GB 25GB Epic beats 20GB 12GB 25GB Epic videos 40GB 20GB 40GB Mobilus XL Unltd. 30GB 21GB 35GB Bizz Mobile Unltd. 35GB 25GB 40GB Bizz Mobile Int. 35GB 32GB 35GB Bizz Mobile XL Unltd. 28GB 28GB 28GB
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.