Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Mijn modem werkt niet meer en zo Kan ik geen tv kijken en heb ik geen wifi... Er zijn 2 lichtjes die blijven pinken.
Alhoewel pickx in mijn produkten staat kan ik mij op de pickx app niet inloggen. Ook via de webbrowser gaat het niet.
Goede avond,ik keek zojuist op de site van proximus om de prijs te vinden voor een tweede decorder v5 compact.Er staan 2 prijzen vermeld eerst prijs 6 euro en op de bestelling 8 euro.Welk is de juiste prijs aub.?
Drie jaar geleden heb ik gevraagd om mijn ADSL te vervangen door VDSL. Toen was dat nog nietmogelijk. We zijn nu 2020 en ik moet het nog steeds stellen met ADSL.Als ex-werknemer bij Proximus (vroeger Belgacom) wordt het steeds moeilijker mijn vroegerewerkgever aan te prijzen bij familie en vrienden. Als zij horen dan ik maar een downloadsnelheidvan hoogstens 3 Mbps heb, moeten zij hun lach inhouden.Ik ben altijd trouw gebleven aan Proximus, maar nu geraakt mijn geduld toch op.Indien er geen beterschap in het vooruitzicht is, zal ik met spijt in het hart AL mijn producten bijProximus moeten opzeggen en overstappen naar de concurrentie. Mijn lijn : 09 227 29 33Mijn straat : Beekstraat 23 9030 Mariakerke
Hallo, ik heb naast een flex pack een 5G unlimited premium en in Oostende zou Proximus gestart zijn met 5G light . Is hiervoor een speciale simkaart noodzakelijk of kan in mijn nanosimkaart in de OnePlus nord laten zitten. Heb wel al via *#*#4636#*#* de 5G NR functionaliteit OnePlus nord voor Europa ingeschakeld
Hallo, ik ben sinds kort klant bij Proximus. Helaas werkt de pickx app niet. Deze blijft op het laadscherm hangen. Al verschillende malen afgesloten, opnieuw geïnstalleerd in de app store op mijn iPhone maar niets lijkt te werken.
Hallo, Graag zou ik me inloggen op de Pickx-app, maar als ik dit doe krijg ik de foutmelding dat mijn account niet gekoppeld is. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Alvast bedankt!
ik heb 2 tv’s met elk een decoder. Via mail werd gemeld dat oude decoders automatisch worden vervangen. Ik kreeg echter 1 decoder, V6 met nieuwe afstandsbediening. Na een telefoontje naar de klantendienst werd de tweede decoder opgestuurd, model V5 zonder afstandsbediening. Waarom geen 2 gelijke modellen voor eenzelfde klant? En wat is het verschil tussen de 2? Waarom de ene met nieuwe afstandsbediening en de andere niet? Ik probeerde de klantendienst hierover te telefoneren, na In totaal drie kwartier wachten heb ik het opgegeven.
Tv gids klopt niet, sport late night staat er niet op en de starttijd van de shawshank klopt niet.. Ik was hier al een uur voetbal aan het opnemen.
hallo, ik heb mobilus s met facebook als favoriete app voor data. Maar telkens ik op facebook kom, telt dat mee. Dit kan toch niet?
Sinds gisterenavond geen Pickx tv via de website . Verschillende browsers geprobeerd ! Geen oplossing
We hebben de test gedaan via de telefoonlijn. Door onze telefoonlijn zouden we drie tv's kunnen aansluiten. Maar hoe wordt dit gedaan? Hebben we alsnog een tweede decorder nodig? Het is voor in de kids hun kamer.
Heb All sports pakket maar zenders 111, 112 en 113 staan niet in mijn tv gids
Is het eventueel een idee om-zoals bij Telenet - de optie aan te bieden "alle nieuwe afleveringen" op te nemen? Op die manier vermijd je dat alle heruitzendingen van een programma ook opgenomen worden.
Hallo,Is er nog een mogelijkheid om de uitgaande oproepnummers terug te vinden ? Op mijn factuur staat er maandelijks wel iets extra te betalen voor uitgaande gesprekken. Zou graag achterhalen dewelke dit zijn.
Goeiemorgen,Wij hebben vorige week een nieuwe Android Smart Tv gekocht. Is het mogelijk om onze oude V6 afstandsbediening om te ruilen naar een Android TV variant? MvgMaxim
Dag aan de Community,graag kom ik terug met de vraag om een bijkomende decoder aan te vragen voor een 2é TV toestel.Ondertussen heb ik getest met mijn eerste decoder en het is een succes op mijn 2é TV .Mijn vraag: Als ik een 2é decoder aanvraag is daar ook een afstand bediening bij of moet ik die afzonderlijk kopen.
Rekening betaald maar geen internet en tv
Vandaag vrijdag 14-7-20 is de klantendienst vanaf vroeg in de middag geheel niet bereikbaar. Niet via chat (1 uur gewacht), niet telefonisch (3 keer gebeld) en niet via FB Messenger ((2 uur gewacht). Hoe kan dit? Belangrijker: Hoe lossen jullie mijn storing op?Mvg, DJ
Beste,onlangs kreeg ik een nieuwe decorder toegestuurd, maar ik heb twee decorders waarom wordt er maar 1 vervangen? , ik heb de nieuwe nu geïnstalleerd, maar nr 2 We4kt nu ook niet meer. vriendelijke groetenmarleen
Hoi Kan je op een bestaande Proximus modem een 2e tv aansluiten ??? Ik heb decoder type V5 HDMI Deze hoeven niet gelijktijdig aan te staan. Gr John
Hallo,ik ben net overgeschakeld van telenet naar proximus maar nu kan ik geen berichten meer ontvangen buiten berichten van mijn gezin. Hierdoor kon ik ook niet meer inloggen op diverse diensten omdat er verificatiecodes werden verstuurd naar mijn telefoonnummer maar ik kreeg deze niet binnen. Hoe is dit op te lossen want dit is heel vervelend.
Klantnummer 100***** - Factuurnummer70054*****De "Promotionele korting op abonnement" van 10 euro is niet in mindering gebracht. Deze korting is mij vorig jaar toegekend voor de gehele duurvan mijn abonnement (tot en met 04/12/2020). Er is mij toen gezegd om na 1 jaar terug contact op te nemen voor de verlenging van de kortingtot einde abonnement. Gelieve de korting van 10 euro toe te passen op de factuur van augustus en de daaropvolgende maanden tot eind 2020.
Ik ben al canaf 11 augustus aant wachten totdat julie mijn internet terug activeren ik ben aant bellen, mailen, chatbot, zelfs twitter maar er word niks opgelost mijn internet staat op laag verbruik ( rekening is betaald blijft op in behandeling staan) nu de 12de al gebeld en ze zeggen meneer dat word opgelost, ja een oplossing van men klote want internet was nogsteeds slecht nu zijn we de 13de en u hoeft geen 2x te raden wat er aan de hand is maar voor als u het niet snapt is het internet nog steeds slecht terwijl op alle 2 de dagen werd gezegd meneer we lossen het op zodra u thuis bent (omdat ik van 9 tot 5 werk) is uw internet terug normaal, ik vraag mij waarvoor ik betaal als dit gezever zo blijft door gaan de app zegt zelf de betaling is in behandeling het is van mijn rekening afgegaan maar men internet is nog steeds zo traag als iets ik kan nog niet eens mijn Gmail openen youtube laad hij compleet niet. Ik heb de router ook al gereset kijken of het daar misschien aan lag maar is
Ik krijg sinds enkele dagen de foutmelding ui-113 als ik Netflix wil opstarten. Ondertussen al volgende zaken geprobeerd: - herstart decoder- herstart bbox- volledige reset decoder- volledige reset bbox- bbox zonder stroom zetten, dan decoder zonder stroom, dan bbox terug stroom en wachten tot WiFi terug is, vervolgens decoder terug stroom geven Het werkt nog steeds niet. Op computer, gsm en iPad werkt netflix wel.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.