Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Ik ontving vanochtend mijn Google Pixel 8 Pro, die normaal volgens de actie op de website ook met gratis Google Earbuds Pro zou komen. Deze zaten echter niet in de doos.Komen deze achter of moet hier nog iets speciaal voor gedaan worden door mij?
Beste, Ik kan niemand meer bereiken maar probeer het via deze weg om de afspraak met de technicus op 19/10/23 te annuleren. Het probleem dat het vaste toestel niet werkt is opgelost, Mvg Béa
Hallo, ik bestelde net zoals velen van jullie in pre order ook de iPhone 15 pro. Nu kreeg ik eergisteren een mailtje en een sms dat ik mijn leveringsdatum mocht uitkiezen en koos ook morgen, 29/09. Nu zie ik wel nog steeds staan dat het pakket wordt klaargemaakt en dat er een voorraad is. Momenteel nog niks gehoord van Bpost en de status blijft al 3 dagen dezelfde… Wat denken jullie? Krijg ik morgen eindelijk mijn GSM of zal ik nog meer geduld moeten hebben?
Heeft iemand sinds de start van de preorder al een Iphone 15 Pro Max 256gb natural titanium ontvangen ?
Heeft iemand al de blauwe iPhone 15 pro 128gb ontvangen? Hier nog steeds aan het wachten op mijn pre order. Maar klantendienst laat van hun beste kant zien, elke keer een ander antwoord of uitleg. Gek word ik ervan
Heeft er ondertussen al iemand zijn pre order ontvangen? Zo ja welke iPhone 15 en hoeveel GB? Hier nog steeds aan het wachten om de 15pro 128GB Blue Titanium
geachte ik krijg ieder week een rekening van fuzeforge en ik heb niets getekend ik zou willen dat jullie dit ga blokkeren
Proximus, ‘t is nu echt niet ‘t moment om plat te vallen. Om de één of andere zeer onduidelijke reden blijven jullie dat Picks-gedrocht na al die jaren inefficiëntie toch steunen, maar ‘t mag nu toch dringend veranderen…Een mens kijkt op zijn gemak naar de slimste mens, en plots…
Volgens service HLN zijn al mijn gegevens ok . Ik sta in het groen. Maar ik krijg geen abonnee artikelen te lezen ; Men raadt mij aan opnieuw te omboarden . Krijg geen verbinding mer proximus site wegen fout 403 .htaccess bestand . Alle andere sites zijn wel bereikbaar. Wat moet ik doen?
ik was een opname beginnen kijken en tussendoor stopgezet om nadien verder te kijken maar krijg nu steeds een foutmelding en kan de opname niet meer afspelen
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_network_modernisation/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/modernisering-van-het-mobiele-netwerk.html Deze kaart is sinds deze ochtend off lineweet iemand wat de oorzaak is ?onze klanten kunnen niet meer zien waar en wanneer er problemen kunnen zijn in mobiele netwerk
Hallo ik heb een vraag ik heb gezien op de nieuwe tv box dat daar ethernet als wifi op staat maar lukt niet en op wifi weet iemand hoe dit komt aub ?
Niet te doen eender welk opgenomen programma ik wil zien p015 of p135 fout ik zie in forum deze fouten zijn al maanden keer en inslag bij veel mensen prox breng eerst jullie geknoei in orde voor jullie duren abonnement kosten in rekening brengen die in ons omringende landen meer dan de helft minder is en zonder miserie.
Hoe kan ik een muurbeugel bestellen voor internet box
Ik krijg de melding dat mijn eSIM nog niet gereed is en dat ik contact moet opnemen met de provider wanneer ik de QR code inscan. De eSIM activeren via de app lukt helemaal niet (ERROR).Is dit normaal?
hoi, Aangezien er geen emailadres is waar ik naartoe kan sturen probeer ik het via deze weg. Na aanleiding van mijn telefoontje over mijn bestelde telefoon wilde ik zeker van zijn dat ik het ook ergens zwart op wit heb staan. Ik ging mijn bestelling ophalen in een afhaalpunt. Hier maakte ik mijn bestelling open en tot mijn schrik was de telefoon eruit gehaald. Ik heb meteen de klanten service gebeld. Hier hebben ze mij geholpen met een dossier op te stellen. Maar ik krijg hier geen mail of bevestiging van hiervan. Dus vandaar dat ik het hier ook nog even vermeld. zie foto’sik hoop echt oprecht dat er snel actie wordt ondernomen en dat ik een nieuwe telefoon kan ophalen!!
Ik heb twee V2 wifi boosters in huis samen met de internet box. Is het de bedoeling dat ik ze allebei met de internet box synchroniseer of dat ik een booster (booster 1) synchroniseer met de internet box en dat ik dan booster 2 met booster 1 synchroniseer?
Tot nu toe kon ik op mijn laptop vlot inloggen in Pickx via Itsme.Plots krijg ik de melding: We kunnen uw account niet verifieren.
Hallo,Nieuwe LG OLED 55C24ALA TV. Je vindt daarop wel een VTM GO APP., maar geen VRT max app. Kent iemand een procedure om de app te vinden en te installeren?Dank voor een reactie.
Na vervanging van mijn decoder Proximus V6 door decoder V5 is eer geen uitgang voor audio/headset meer.Wat is de oplossing die U mij voorsteld.Dank U.VANDENHOUDT M
Ik ben in het bezit van nieuwe TV´s van verschillende merken. Probleem: Ik slaag er niet in om Pickx naar de LG tv´s met WebOS 2.0 te streamen.Het lukt me ook niet om Pickx naar de nieuwste Google Chromecast met afstandsbediening te streamen. Bij de oudere Chromecast lukt het wel.Ook bij de Samsung, Sony, Philips en Sharp TV´s lukt het. Enkel de LG´s dus niet. bv LG 50UN70006LA Wat doe ik verkeerd?Zijn er een speciale settings voor de LG tv´s nodig voor Pickx?Youtube, VTM go, TV Vlaanderen en Netflix daarbij werkt het wel op alle TV toestellen.Ik heb ondertussen ook verschillende smartphones geprobeerd. => Iphone, Samsung, Moto. Ik testte met verschillende IOS en verschillende Android versies en verschillende Windows 10 versies. Niets helpt. Ik krijg Pickx niet op een LG TV anno 2020.Ik heb gekeken naar de nieuwste software en de laatste firmware versies voor de TV´s en smartphones. Ik deed een volledige reset van alle toestellen. Ik heb ook al andere internet antennes (Asus, Omada)
Hallo,3 jaar geleden hebben wij 4 toestellen aangekocht via Proximus + bijpassend aangepast aboNu 3 jaar later, zijn op 2 weken 2 toestellen stuk.Dit is toch geen toeval?Als ik Proximus hierover inlicht blijkt dit volgens hen normaal te zijn dat toestellen maar 2 jaar meer meegaan! Heu?Als ik vraag of ze een commerciele geste kunnen doen voor een klant die al meer dan 30 jaar bij hun klant is, voor het 2 defecte toestel wordt ik naar de ….gestuurd. Op mijn vraag of U mij nu echt verplicht over te schakelen naar Telenet, krijg ik het positieve antwoord “u doet maar”. ...van werkvreugde en een positieve ingesteldheid gesproken van de klantendienst.Maar nu zit ik ondertussen met een 2de defecte toestel op 2 weken tijd, toestellen die op hetzelfde ogenblik zijn aangekocht en binnen dezelfde termijn stuk zijnProximus, kunnen jullie voor mij iets doen?
Hallo, Vorige week werkte alles, maar aangezien er veel configuraties zijn, heb ik besloten alles te verwijderen om ze weer "op orde" te brengen.Ik heb geen kopie van de gegevens gemaakt voordat ik ze verwijderde, maar het leek zo.Ik gebruik 3389 omdat het voor "remote access" is.De dyndns-server die voorheen perfect werkte, werkt echter niet meer.Ik weet dat de gegevens elders correct zijn, het is iets dat veranderd moet zijn in mijn routerconfiguratie, waarschijnlijk in de port mapping, maar ik weet niet waar.Een idee?
Ik betaal tussen de 120 soms 140€ voor mijn abonement bij proximus iedere maand maar er zijn een paar zenders die ik niet kan zien en die zenders zijn vanaf nr67 tot en met nr76 zijn weg, mijn buren hebben wel alle zenders die betalen bij voor sport en huren nog af en toe een film en die betalen een heel stuk minder.Kan er mij iemand zeggen hoe dit komt want dat klopt toch niet?alvast bedankt
kan niet meer inloggen ,zowel op tablet en gsm om picks tv te kijken. Geeft telkens aan niet juiste inlog gegevens en wachtwoord desondanks dit al lang dezelfde is. steeds meer ervaar ik problemen met de app. Ook kan ik soms niet op de Proximus app om vb, mijn facturen te opvragen. Kun je dit oplossen. Dank.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.