Skip to main content
Vraag

identificatie pay&go - ongeldig nummer

  • December 12, 2019
  • 6 reacties
  • 744 Bekeken

Als ik mijn simkaart probeer te registreren via de website dan krijg ik altijd de volgende error :

Geen geldig nummer

Gelieve een geldig Pay&Go-nummer in te geven . 

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • December 12, 2019

Als je het nummer  ingeeft > klik hier  dan zou die moeten herkenbaar zijn onder de operator Proximus.

Straks kunnen de mensen van Proximus je hierbij ook verder helpen, als ze hier je bericht lezen.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 12, 2019

@shun 

je mag je nummer even toevoegen op je profiel aub.

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 12, 2019

@shun

je mag je nummer even toevoegen op je profiel aub.

 

Geert

 

Bedankt voor het antwoord .
Ik denk dat het ondertussen gelukt is maar ik heb geen e-mail- of sms verificatie gehad zoals de vorige keer.
Als ik via deze link check dan staat er dat het is gelukt.

https://www.proximus.be/myproximus/en/Personal/services/identify__/status

 

Heb ook net mijn gsm nummer toegevoegd op mijn profiel.

 

alvast bedankt.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • December 12, 2019

Je identificatie is inderdaad wel gelukt.


  • Rising star
  • April 16, 2020

Ik heb hetzelfde probleem. Het ingevoerde nummer is geen geldig Pay&Go nummer. 

Alvast bedankt!

 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 16, 2020

Ik heb hetzelfde probleem. Het ingevoerde nummer is geen geldig Pay&Go nummer. 

Alvast bedankt!

 

https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/pay-go-ongeldig-nummer-50159