Vraag
"Geen service" in Nederland met Mobilus M abonnement
Beste, ik was vrijdag 11 mei in Nederland en had heel de dag "geen service", dus ik kon niet bellen/niet gebeld worden, had geen mobiele data, ... Mijn 2 collega's (ook Proximus klanten) hadden wèl voice en data. Van zodra ik terug over de grens was, werkte alles weer.
Ik heb eind april dit nummer van mijn werkgever overgenomen en dit was mijn eerste "buitenlandse test".
M.i. staan mijn instellingen correct. Kan dit worden nagekeken? Binnenkort ga ik opnieuw de grens over. Met dank! Groeten, Luc
Ik heb eind april dit nummer van mijn werkgever overgenomen en dit was mijn eerste "buitenlandse test".
M.i. staan mijn instellingen correct. Kan dit worden nagekeken? Binnenkort ga ik opnieuw de grens over. Met dank! Groeten, Luc
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

