Skip to main content
Vraag

foutmeldingen met de nieuwe tv box

  • September 22, 2022
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

Steeds maar foutmeldingen allerhande bij het willen bekijken van opnames. Via de pix-app lukt het wel. Eens mens zou denken. Het is nieuw dus het zal beter zijn. NOPE!!!!

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Proficiat met je V7. Idem hier. Problemen die ondertussen al meer dan een jaar bezig zijn, en maar niet opgelost geraken. En toch gaat de uitrol gewoon door.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 23, 2022

@JVDD 

Hoe lang heb je dit al voor?

Heb je de bbox en de android decoder al herstart?

 

Groeten

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 23, 2022

zelfs de technieker van proximus is al langs geweest en er is niets verandert. Het heeft nooit goed gewerkt sinds we de nieuwe tv box hebben. Dat is nu 2weken


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 23, 2022

@JVDD 

je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel, dan kijk ik dit eens na.

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 23, 2022

@GeertC 

klantnummer is toegevoegd