Skip to main content
Vraag

foutmelding proximus Pickx app

  • May 15, 2023
  • 2 reacties
  • 1347 Bekeken

Beste 

 

wanneer ik de proximus Pickx app probeer te openen kom ik op een scherm met driehoek en uitroepingsteken en volgende melding: Er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht.

Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar krijg opnieuw dezelfde foutmelding.Iemand een idee wat het probleem kan zijn? 

Alvast bedankt

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • May 15, 2023

Ik heb de app eens geopend op mijn Android smartphone en werkt hier in ieder geval.

Mss best ook opgeven op welk toestel de app draait is het android toestel of Apple toestel.

Heb je al eens geprobeerd of het bv wel lukt op  je pc/laptop via http://pickx.be 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • May 16, 2023

@BirgerVdV Werk je toevallig met een Apple toestel? Zoja, dan raad ik je aan om de tv aanbieder uit te schakelen in de instellingen van je toestel. Daarna mag je de app terug herstarten, het is heel belangrijk dat als je de app herstart je de tv aanbieder NIET terug aan zet.