Skip to main content
Vraag

foutmelding P141 op V7

  • November 6, 2022
  • 3 reacties
  • 1509 Bekeken

wanneer ik een eerder uitgezonden programma wil bekijken krijg ik op de TV met decoder V7 steeds foutmelding P141. proximus is er al 1 week mee bezig…..

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

  • Apprentice
  • November 27, 2022

Ik krijg dezelfde foutmelding .alsook vervelende storing in mijn app.

Telefoon bijna nooit zichtbaar in de app terwijl hij wil op wifi aangesloten is.

Mijn telefoon is zo gezegd nooit verbonden met wifi .pff 


Martin
  • November 27, 2022

blijkbaar moet PX nog de P141 fout oplossen, mss kan een PX medewerker morgen hieromtrent wat mee info geven.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • November 28, 2022

@lfP141 @Tasche Kan je de data van de app eens verwijderen en je decoder herstarten?