Skip to main content
Vraag

factuur te laat

  • March 16, 2020
  • 4 reacties
  • 174 Bekeken

Ik heb mijn factuur betaals via Myproximus zowel mijn openstaand als de gene waar ik nog tijd voor had. Nu staat er op mijn my proximus dat alles betaald is maar mijn diensten zijn niet terug geactiveerd, maar nu door de coronavirus zit ik hiet thuis met 2 kinderen die nog geen tv kunnen zien en ik kan niemand bellen zelfs niet naar de huisarts als een van ons zich niet goed voelt of met mijn familie in contact blijven ga ook niet. Ik zou het enorm fijn vinden moesten mijn diensten terug geactiveerd worden liefst zo snel mogelijk. 

 

Met vriendelijke groeten

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • March 16, 2020

Je internet, TV en telefoon zijn terug opengezet ondertussen. Veel plezier ermee. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • March 16, 2020

Beste, 

Mijn diensten werken nog steeds niet. 

Met vriendelijke groeten


Forum|alt.badge.img+3

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • March 17, 2020

@BIANCA2010 Ik zie geen probleem op je lijn. De modem ontvangt goed signaal en staat verbonden met het internet. Heb je nog steeds problemen?