Skip to main content
Vraag

factuur oktober is te hoog en klopt niet

  • October 13, 2023
  • 4 reacties
  • 83 Bekeken

Beste, mijn factuur van oktober klopt niet.

In September heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker van proximus. Ik wilde 3 abonnementen zonder gsm. Er is sindsdien vanalles misgegaan en nu heb ik een rekening gekregen van 170 euro. 

 

Kan iemand hiernaar kijken aub?

 

Alvast bedankt

 

Saida Karraz

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Mutlie
  • October 13, 2023

De Proximus medewerkers moeten weten wie je bent en over welk abonnement je het hebt. Ze zullen dit zeker eerst vragen moest je forumprofiel nog niet ingevuld zijn.
Dus als je dit nog niet hebt gedaan, noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens en zeker je klantnummer.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke info aanvullen, zoals factuurnummer.
Weet nog dat privé velden enkel zichtbaar zijn voor Proximus-medewerkers.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 13, 2023

@Saida001 Kan u mij zeggen welke bedragen op de factuur niet juist zijn.Dan kan ik de eventuele rechtzettingen uitvoeren via creditnota.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 13, 2023

Er staat op de factuur van oktober 170 euro. Hoe komen jullie dan op dit bedrag.

Groeten 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 13, 2023

@Saida001 

 

 

De rest is Abonnement pack internet + tv voor de maand oktober alsook de 3 gsm-abonnementen voor oktober.

Groetjes,

Joel