Skip to main content
Vraag

Factuur maand augustus nog niet toegekomen

  • August 16, 2023
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Wij krijgen iedere maand rond de 5de dag de factuur van Proximus toegestuurd per mail. Op dit moment hebben we nog niets gehad en ook in MyProximus is nog geen nieuwe factuur van de maand augustus zichtbaar. De telefonische klantendienst heeft een ticket aangemaakt maar hoe lang gaat dit euvel duren? Hopelijk is het snel opgelost en moeten we gaan maanden wachten met een groot bedrag tot gevolg.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 16, 2023

Dag @EDR1977 ik vraag even voor je na bij onze financiële dienst!


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 16, 2023

@EDR1977 Er wordt vandaag een aanrekening opgemaakt! Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 16, 2023

Bedankt!