Skip to main content
Vraag

Facturatie via proximus

  • August 23, 2023
  • 7 reacties
  • 81 Bekeken

Beste , 

Het lukt niet om bij mijn instellingen blokkeringen op te heffen om te betalen via facturatie . Krijg steeds de melding dat dit kan opgehoffen worden na betaling van een toegestuurde factuur , maar ik heb geen openstaande facturen. Hoe kan ik dit opheffen

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 23, 2023

Dag @Zittros vul je klantgegevens aan voor nazicht? Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 23, 2023

Is bij deze gebeurd.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 23, 2023

Dag @Zittros ik heb het aangepast, dit moet nu een viertal uurtjes doorstromen. In de loop van de middag zou het terug mogelijk moeten zijn. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 23, 2023

Oke , kan ik dan terug betalen in de playstore via proximus? 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 23, 2023

@Zittros Ja, dat zal terug lukken.


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 23, 2023

Het werkt nog steeds niet 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 24, 2023

@Zittros  Dit zou nu in orde moeten zijn. Ik heb je een prive bericht gezonden hieromtrent. Groetjes