Skip to main content
Beantwoord

extra kosten zonder akkoord

  • May 20, 2021
  • 2 reacties
  • 147 Bekeken

Ik kreeg voor de laatste maand op twee van de nummers die beheer telkens 2 betalingen van help:024258252-vod-xo26t van 4,99 € zonder dat er ooit iets is aangekocht of bevestigd.

Hoe kan het dat dit zomaar wordt gefactureerd zonder dat ik hier ook maar akkoord voor gaf of iets heb gedaan?

 

Beste antwoord door Martin

er werden hier al enkel berichten gepost in de verband “diensten door derden”

best contact opnemen met hen om klacht in te dienen.
Als de Proximus forumedewerkers kunnen ook een klachtendossier opstellen zeker als zij niet reageren.

zie bv. → Wister betalingen op mijn gsm factuur | Proximus Forum

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • Antwoord
  • May 20, 2021

er werden hier al enkel berichten gepost in de verband “diensten door derden”

best contact opnemen met hen om klacht in te dienen.
Als de Proximus forumedewerkers kunnen ook een klachtendossier opstellen zeker als zij niet reageren.

zie bv. → Wister betalingen op mijn gsm factuur | Proximus Forum


  • Auteur
  • Apprentice
  • May 20, 2021

👍🏼

Thx