Dat is juist wat ik wil aankaarten!!!
Goede klanten al 50 jaar worden al jaren over het hoofd gezien.
Heb je al en gevuld abonnement kan je naar acties of promo’s fluiten.
Vroeger kreeg je regelmatig een cadeautje of een maand internet gratis als goede klan elk jaar.
Nu moet ik mijn huidig abonnement van € 95 opzeggen en een nieuw aanvragen van € 55
om een mobiel ab.te krijgen aan € 11.
Hoe absurd is dit!!
@andreas48
Ik ben zeker dat een moderator van de Proximus klantendienst hier actief op het forum je zal tegemoet komen . ( Heb je al de trouw beloond korting maandelijks op je aanrekening? Zo niet dan kan deze eventueel worden toegepast door de klantendienst moderators-medewerkers @HeidiE of @Luc.M of @tina.b actief hier op het forum)
Komt wel in orde .
@andreas48
Oja en dit nog.
Waarschijnlijk verkeerd naar u gestuurd door een fout in de Proximus database.( klanten info -actieve producten ) hahaha.
Deze promo is geldig voor klanten die enkel beschikken over een abonnement Internet Maxi bij Proximus ( dus geen pack of mobiel abonnement hebben bij Proximus ) hahaha
Dat was een gewone standaard mail die fout opgesteld was, of op zijn minst ondoordacht.
Iedereen die een internet ab. heeft; heeft daar nog andere produkten bij!!!.
Zit daar nu niemand met een beetje gezond verstand??
Marketing voor Proximus wordt gedaan door een externe firma. Daar zit het probleem ze hebben niet de correcte info . En dan krijgen klanten een aanbieding die niet correct/geldig is.
,