Skip to main content
Vraag

E-press

  • June 27, 2023
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

Mijn E-press werkt al een hele tijd niet meer… 

Ik had hiervoor al contact met de HLN klantendienst, kreeg van Proximus de GID code maar niemand kan helpen. Ik word ook wat van het kastje naar de muur gestuurd, proximus en Hln spelen pingpong. Maar ik wil het gewoon eindelijk opgelost zien! 

Als ik klik op de pagina waar HLN mij naar doorverwijst krijg ik dat mijn account al gekoppeld is, maar ik kan nog steeds geen + artikel lezen :( 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • June 27, 2023

@Salvia Ik heb dit voor je nagekeken. Bij ons is je profiel in orde. Ik heb HLN een mail gestuurd zodat ze dit ook aan hun kant kunnen nakijken. 


  • Auteur
  • Rising star
  • June 27, 2023

Bedankt ik hoop dat dit iets oplost want deze ochtend kon de klantendienst van HLN mij telefonisch niet helpen… mijn abonnement staat inactief als ik op mijn account daar klik. 


  • Auteur
  • Rising star
  • June 29, 2023

@Salvia Ik heb dit voor je nagekeken. Bij ons is je profiel in orde. Ik heb HLN een mail gestuurd zodat ze dit ook aan hun kant kunnen nakijken. 

Is er ondertussen al iets uit de bus gekomen? 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • June 29, 2023

@Salvia 

We hebben tot nu toe nog geen feedback van dpg media gekregen. 

We houden je op de hoogte.

 

Geert


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • July 13, 2023

@Salvia HLN heeft laten weten dat het in orde is en ze je op de hoogte gebracht hebben. Werkt alles nu ?