Skip to main content
Vraag

dringend ...

  • January 25, 2020
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

beste ,

 

2 maanden geleden zijn we overgeschakeld naar biz proximus .

er kwam een vertegenwoordiger en alles werd geregeld .

ook werden er papieren van domiciliering ingevuld .

vandaag ligt hier in onze zaak alles plat … zowel telefoon , internet , vaste lijn .

ik heb myproximus geïnstalleerd en zag dat er nog geen betaling werd uitgevoerd .

deze onmiddellijk via myproximus betaald en proberen te bellen naar de klantendienst … niemand meer daar . zitten nu al een paar uren met onze vingers te draaien . kan iemand aub asap alles terug open gooien ?

ps heb niets van waarschuwing gehad … vind dit niet kunnen .

 

mvg

Gery

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • January 25, 2020

Als het dringend is ga je naar de helpdesk moeten bellen aangezien heir niemand van prox langskomt in het weekend

0800 22 800

  • Klantendienst residentieel: 0800 22 800
  • Klantendienst zelfstandigen & KMO: 0800 22 500
  • Klantendienst grote bedrijven: 0800 22 200

https://www.proximus.be/support/nl/id_cb_contact/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/contacteer-onze-klantendienst-business.html


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 27, 2020

@gery1980 

Beste,

vandaag zie ik activatie domiciliëring, wellicht na contact klantendienst ?

Producten en diensten zijn terug actief ?

Er werden nochtans 2x brieven (28-12 en 4-1) verstuurd ivm herinnering betaling - Vreemd dat je ze niet ontvangen hebt. We sluiten nooit af zonder verwittiging. 

Groene factuur is actief sinds begin december 2019 : link werd bevestigd.  Dus de factuur en de cn van 3-1-20 zou je in de mail ontvangen moeten hebben ?  Kan je de spam eens nakijken ?

Excuses dat dit zo gelopen is. De heractivatiekost werd nu weggenomen. 

vriendelijke groeten,

Tina