Skip to main content
Antwoord

deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account

  • September 2, 2020
  • 13 reacties
  • 155 Bekeken

beste ik ben de beheerder van mijn account en kan maar niet in logen via de pickx app ik krijg steeds deze melding deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.

Moeten jullie dit nog activeren? 

 

Alvast bedankt.

Beste antwoord door YorickP

@Svenspringael kan u uw klantennummer en/of lijnnnummer aan uw forumprofiel toevoegen, dan kunnen we uw gegevens koppelen.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

13 reacties

Martin
  • September 2, 2020

normaal als je proximuspickx ziet staan op je http://myproximus.be accoutnt zou dit moeten werken maar dat is blijkbaar niet altijd het geval en moet soms iemand van het proximus forumteam nog een aanpassing doen, dit zullen ze morgen wel voor je natrekken als ze hier terug op het forum langskomen.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • September 3, 2020

@Svenspringael kan u uw klantennummer en/of lijnnnummer aan uw forumprofiel toevoegen, dan kunnen we uw gegevens koppelen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 3, 2020

Beste ik heb de gegevens aan mijn account  toegevoegd  .


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 3, 2020

@Svenspringaelkan u uw klantennummer en/of lijnnnummer aan uw forumprofiel toevoegen, dan kunnen we uw gegevens koppelen.

beste gegevens zijn  toegevoegd 


Martin
  • September 3, 2020

nu zul je gewoon moeten afwachten tot iemand van proximus dit verder behandeld heeft of verder laten behandelt heeft door de achterliggende betrokken dienst….


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • September 3, 2020

@Svenspringael Ik heb de koppeling van de Pickx app met uw MyProximus login gekoppeld. 

Gelieve eens uit te loggen en opnieuw in te loggen om te controleren of het werkt.


  • Apprentice
  • September 3, 2020

Beste,

 

is het mogelijk mijn account ook te koppelen?

 

mvg


  • Apprentice
  • September 3, 2020

Ik krijg ook deze melding bij openen van de pickx app.

 

Kan mijn account ook nagekeken worden?

 

Mvg

Tom


Martin
  • September 3, 2020

Ter info: morgen zullen de proximus forummedewerkers wel jullie instellingen natrekken


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • September 4, 2020

@Tom Hendrickx ik heb de koppeling voor u gelegd.

 

@bramveree Als u uw klantennummer en/of lijnnummer aan uw forumprofiel toevoegt, kan ik het ook voor u doen.


Martin
  • September 4, 2020

bijkomende info ivm met je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan


  • Apprentice
  • September 4, 2020

 

@bramvereeAls u uw klantennummer en/of lijnnummer aan uw forumprofiel toevoegt, kan ik het ook voor u doen.

Klantennummer bij deze toegevoegd


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • September 4, 2020

@bramveree het zou ook voor u in orde moeten zijn, ook eens opnieuw uitloggen en opnieuw inloggen en u kan ook gebruik maken van Pickx app