Heb je in de spam folder (mail) gekeken? Welke decoder is het? Een V4 of V5 moet niet meer teruggezonden, een V5compact, V6, V7 wel.
Voor zover nodig: zijn je gegevens in je → ForumProfiel ingevuld? Daarvoor moet je ingelogd zijn. De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel Proximus medewerkers bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie (nuttig voor je verzoek) vermelden.. Daarna klik je onderaan links op "sla wijzigingen op".
Dag @iliasskhhh zoals @Mutlie hierboven zegt kan het in je spam-folder terecht zijn gekomen. Vul je in het klantprofiel hier je gegevens aan, als dat niet het geval is? Merci, Heidi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.