Skip to main content
Antwoord

cloud

  • March 3, 2020
  • 7 reacties
  • 270 Bekeken

Ik krijg sinds gisteren het inlogscherm pinkend op het scherm, ik kan niet inloggen in dat scherm.  Heb de app (proximus cloud) verwijdert en terug geïnstalleerd. Blijft hetzelfde. Op die PC kan ik mijn bestanden niet meer opvragen.  Op de laptop nog OK. Gevolg : geen synchronisatie meer ….

 

 

 

Beste antwoord door Martin

Is een gekend probleem waar proximus aan bezig is om het op te lossen.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • Antwoord
  • March 3, 2020

Is een gekend probleem waar proximus aan bezig is om het op te lossen.


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 3, 2020

Klopt inderdaad, ons IT team werkt aan een oplossing voor dit probleem. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • March 26, 2020

Hoever is het IT team reeds met dit probleem ?


Is een gekend probleem waar proximus aan bezig is om het op te lossen.

Beste Martin

 

enig zicht op een oplossing?

Zonet de nieuwste versie gedownload en geïnstalleerd maar helaas geen verbetering.


Martin
  • May 3, 2020

nee, maar mss komt maandag iemand van het proximus forumteam met het goede nieuws af!


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 4, 2020

Voor meer info kijk ook op topic , https://nl.forum.proximus.be/internet-10/inlogscherm-van-de-cloud-flikkert-voortdurend-49508 voorlopig is het dus afwachten.


  • Apprentice
  • May 4, 2020

bij mij vandaag opgelost door met rechtermuisknop op het inlogscherm te klikken en een van de aangeboden opties te kiezen; hierdoor stabiliseert het scherm en kun je je gegevens invoeren.