Skip to main content
Vraag

casten lukt niet met nieuw abonement

  • April 24, 2021
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

Valentino46

Ik had vroeger een Tutimus abonnement en nu een flex s en kan nu niet meer casten naar mijn smart tv in het buitenland 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • April 24, 2021

Kun je nergens meer casten in de EU, maandag komen de Prox forummedewerkers terug langs om je verder te helpen.


Valentino46
  • Auteur
  • April 25, 2021

In België ging het wel maar zijn nu in. Spanje en hier werkt het niet. 
Heb de app al een opnieuw geïnstalleerd maar het blijft hetzelfde. 
Met de VTM Go app werkt het wel. 


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 27, 2021

In België ging het wel maar zijn nu in. Spanje en hier werkt het niet. 
Heb de app al een opnieuw geïnstalleerd maar het blijft hetzelfde. 
Met de VTM Go app werkt het wel. 

kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kunnen we dit voor je nakijken


Valentino46
  • Auteur
  • April 27, 2021

Bedankt om te reageren maar ondertussen werkt het weer. 
Heb mijn modem eens volledig los gekoppeld en sindsdien werkt het terug 😃😃👍👍