Skip to main content
Antwoord

Bestelling simkaart en smartphone - geen smartphone

  • March 6, 2023
  • 9 reacties
  • 102 Bekeken

Beste vorig week een bestelling van een nieuw simkaart + Smartphone,

alles ging vandaag worden geleverd,

 

postbode geeft me een grote doos die zeer licht blijkt,

enkel simkaart geleverd,

op de afleverbon staat van h.essers staat er ook enkel simkaart,

geen spoor of nieuws van de smartphone? Geen 2de levering of wat dan ook,

spoortloos,

wat nu?

Bedankt

 

Beste antwoord door Luc.M

@Amaurydc  Dag, Logistiek heeft gevraagd om het order opnieuw te lanceren ( dit is ondertussen in orde). Het toestel zal je spoedig bezorgd worden. Je zal hiervoor een mail ontvangen met het nieuwe ordernummer is. Toestel is in vooraad. Groetjes en onze excuses voor deze vertraging

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Martin
  • March 6, 2023

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze hier de draad opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • March 6, 2023

heb ik net gedaan

 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • March 6, 2023

@Amaurydc  Ik heb navraag gedaan bij de logistieke dienst. ik laat je later feedback. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • March 6, 2023

@Luc.M Hartelijk dank, zo gaat het vlot :)


  • Auteur
  • Apprentice
  • March 6, 2023

Inmiddels is de nummer overdracht voltooid, maar dan op de oude gsm :)

kan ik mogelijks toestel in een shop gaan halen?

bedankt!

 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • March 6, 2023

@Amaurydc  Best even wachten op de feedback van Logistiek 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 6, 2023

@Amaurydc  Dag, Logistiek heeft gevraagd om het order opnieuw te lanceren ( dit is ondertussen in orde). Het toestel zal je spoedig bezorgd worden. Je zal hiervoor een mail ontvangen met het nieuwe ordernummer is. Toestel is in vooraad. Groetjes en onze excuses voor deze vertraging


  • Auteur
  • Apprentice
  • March 6, 2023

@Luc.M luc Hartelijk dank voor de goede zorgen, 
zeer efficient hier!

bedankt!


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • March 6, 2023

@Amaurydc  Graag gedaan :-)