Skip to main content
Vraag

Bestelling niet volledig

  • February 14, 2022
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

 ik heb 2 weken geleden een bestelling geplaatst voor een nieuwe Smartphone aan mijn abonnement te koppelen. Na eerst naar Gent te moeten rijden voor deze smartphone die er dan ineens niet meer is en daarna naar Sint-Truiden heb ik mijn nieuwe smartphone. 
Toen ik deze bestelling plaatste stond het volgende er bij:
Uw OPPO Find X3 Pro aan €199 + Abonnement; Gratis noise cancelling buds (twv €179,99) Bestel uw OPPO Find X3 Pro aan €199 met het mobiele abonnement voor uw behoeften

De gratis noise cancelling earbuds Enco X heb ik er helaas Niet bijgekregen, terwijl het wel zo in mijn bestelling staat 

Hoe kan dit opgelost worden, want ik heb recht op deze earbuds en als deze er niet meer zijn zal er toch een andere regeling mogelijk moeten zijn

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • February 14, 2022

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 15, 2022

Dag @Jorrit Quintens zoals @Martin al aangeeft kun je deze via de bovenstaande link claimen. Groetjes, Heidi


Hallo, 

 

Ik heb de aanvraag gedaan. Dank u voor de antwoorden