Skip to main content
Antwoord

Bellen via VoWiFi lukt niet iPhone 14

  • September 29, 2023
  • 5 reacties
  • 65 Bekeken

Ik heb al een tijdje problemen op Bellen via VoWiFi werkende te krijgen op Proximus, ondertussen al een aantal keer het stappenplan gevolgd om in te schakelen en de iPhone herstart maar de VoWiFi komt niet tevoorschijn en werkt dus bijgevolg ook niet.

Kan het zijn dat er op het business abonnement nog enige configuratie moet gebeuren? Op de router zelf als USER vind ik geen relevante settings om aan te passen.

Beste antwoord door GeertC

@pottink 

Het profiel voor VoWiFi stond inderdaad nog niet actief, dit is nu in orde.

Nu zou het moeten werken.

 

Geert

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • September 29, 2023

@pottink PX moet ook kijken of het langs hun kant actief staat voor uw iPhone 

Noteer daarom in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden (bvb het gsm nummer waarover het hier gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd i


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 29, 2023

@Martin Ik lees inderdaad in andere topics dat men langs de kant van Proximus iets moet activeren. Ik heb de profielgegevens aangepast met de relevante info voor de medewerkers, dus hopelijk snel uitkomst.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 29, 2023

@pottink 

Het profiel voor VoWiFi stond inderdaad nog niet actief, dit is nu in orde.

Nu zou het moeten werken.

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 29, 2023

@GeertC  inderdaad, het werkt. Heel erg bedankt en fijne dag verder!


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 29, 2023

@GeertC  inderdaad, het werkt. Heel erg bedankt en fijne dag verder!

Graag gedaan!