Skip to main content
Antwoord

Beeldvervorming proximus

  • July 24, 2023
  • 3 reacties
  • 143 Bekeken

yves 1617

Hoi,

Mijn vraag is of jullie ook al een paar dagen beeldvervorming hebben na het veranderen van een zender .Om de zoveel minuten komt het terug.Hdmi en internet kabels verandert,reset modem en decorder met het zelfde resultaat.Mijn lijn laten testen door proximus en dat werkt prima.Zou het kunnen dat het aan mijn decorder ligt. Bedankt

mvg,

yves

Beste antwoord door YorickP

@yves 1617 kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we kijken of we het langs deze weg kunnen oplossen voor we eventueel het toestel omruilen.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • July 25, 2023

@yves 1617 kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we kijken of we het langs deze weg kunnen oplossen voor we eventueel het toestel omruilen.


yves 1617
  • Auteur
  • Apprentice
  • July 25, 2023

hoi,

Klantennummer is toegevoegd aan mijn profiel .Heb ook een nieuwe decorder aangevraagd via een persoon die ik ken dat bij proximus werkt.De decorder die ik nu heb is een v5 en die dat ik toegestuurd krijg zou een v7 zijn.

Bedankt.

mvg,

yves

 


yves 1617
  • Auteur
  • Apprentice
  • July 26, 2023

Hoi,

Decorder is vandaag toe gekomen.Alles geinstalleerd en update’s gedaan.Voorlopig werkt alles goed en geen beeld vervorming meer.

Bedankt.

mvg,

yves