Skip to main content
Antwoord

beeld en klank niet synchroon sinds nieuwe box

  • September 22, 2023
  • 6 reacties
  • 375 Bekeken

Sinds 2 weken heb ik nieuwe tv box de v7 maar beeld en geluid lopen niet synchroon 

Beste antwoord door Frank G

Ohh super , alles weer opgestart en loopt weer synchroon...dank jullie wel 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+2

Komt bij enkele klanten voor, 

gebruik je de meegeleverde HDMI kabel ???

welke tv heb je, misschien dat de klanten met dit probleem eens merk en type kunnen melden zodat er een lijst kan opgemaakt worden welke merken de problemen hebben zodat ze bij Proximus een update kunnen doen aan de hdmi beveiliging zodat beeld en geluid gelijk lopen.


Martin
  • September 22, 2023

Best ook vermelden of je decoder rechtstreeks verbonden is met de bbox via een utp netwerkkabel en bv geen switch tussen zit.

en gebruik je ook de HDMI kabel die bij de V7 decoder geleverd was.

Maandag komende PX medewerkers terug langs om je verder te helpen.

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 22, 2023

Een Sony tv en zowel router als tv box zijn nieuw tot voor enkele dagen liep alles nog goed maar nu enkele dagen niet meer, heel vervelend 

Alles aangesloten zoals aangegeven op verpakking 


Forum|alt.badge.img+2

@Frank G Herstart de tv box V7 eens en de modem, kan soms helpen.


Martin
  • September 22, 2023

@Frank G Het kan helpen zoals Master-magic zegt met te herstarten, maar laat dan ook hier weten of het goed blijft, want soms kan er bij PX een setting nodig zijn om dit te verbeteren.


  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • September 22, 2023

Ohh super , alles weer opgestart en loopt weer synchroon...dank jullie wel