Skip to main content
Vraag

app - verbruik

  • October 27, 2023
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Beste,

 

ik heb via mijn werkgever een proximus contract voor telefonie en data.

 

ik kan sedert enkele weken ( net zoals mijn collegas ) mijn verbruik niet meer zien in de proximus app ???

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 27, 2023

@StefanR Heeft men al eens de app verwijdert en terug geïnstalleerd.Er zijn wel wat problemen gemeld.Best als je het probleem krijgt krijgt om de shaker te gebruiken.Dan kan u het probleem rechtstreeks aan de juiste afdeling melden voor verder nazicht.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 27, 2023

Werd al geinstalleerd opnieuw .. zonder resultaat


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 11, 2023

Werkt weer!