Skip to main content
Beantwoord

Alles wat ik opneem en wil bekijken kan ik maar een paar minuten zien!

  • January 29, 2021
  • 12 reacties
  • 186 Bekeken

cel
Forum|alt.badge.img

Ik heb een V5 compact decoder. Alles wat opgenomen is de laatste week kan ik maar een paar minuten zien. Hij geeft de tijd aan dat hij alles heeft opgenomen. BV; een afl van serie  geeft 125 minuten aan. Teller blijft op nul staan ook naar een paar minuten kijken. En is nog  95 % vrij!!!! Ik heb al de stroom uitgetrokken en terug laten installeren. Met deze decoder wordt alles op jullie server opgenomen. Dus heeft niks met het toestel te maken.

Beste antwoord door DaisyS

@cel Kan je deze stappen eens volgen? 

Ik zie dat je modem vandaag nog niet is herstart.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

Martin
  • January 29, 2021

heb je modem ook al eens heropgestart door 5 sec de stroom te onderbreken.


cel
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • January 29, 2021

Inderdaad is dat ook al gebeurd…

 


Martin
  • January 29, 2021

je zou de decoder ook kunnen resetten, maar je kan ook wachten tot een prox forummedewerker je verder helpt, als ze nog vanavond passeren anders is het wachten tot maandag of 0800 22 800 bellen wat ook tijdens het weekend kan.

→ Je 5 compact decoder resetten - YT


cel
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • January 29, 2021

Ik zal dat proberen, lukt het niet bel ik maandag...bedankt..

 


Martin
  • January 29, 2021

Ok, In het weekend kun je ook bellen desnoods.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 29, 2021

@cel Kan je deze stappen eens volgen? 

Ik zie dat je modem vandaag nog niet is herstart.


cel
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • January 29, 2021

Oké zal het later eens proberen….

 


cel
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • January 29, 2021

Ik heb de modem een reset gedaan en daarna de  decoder. Bijvoorbeeld deze namiddag op VRT opgenomen murder mysteries. Een paar minuten kan ik kijken en springt hij gewoon naar het overzicht wat er is opgenomen.


cel
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • January 30, 2021

IK heb nu ook de decoder een reset gedaan. Afwachten of het oké is nu...


cel
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • January 31, 2021

Iedereen bedankt, ik denk dat het oké is. Heb nog een een volledige reset gedaan van de decoder. En nu is het blijkbaar oké…. Nogmaals bedankt voor al de tip. Prettige zondag nog.


cel
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • January 31, 2021

Nogmaals bedankt het probleem is opgelost…

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • February 2, 2021

Fijn te horen dat alles nu terug werkt zoals het hoort. Als enkel een herstart van de decoder niet helpt is het inderdaad het beste om al je toestellen na elkaar te herstarten zoals uitgelegd in de link die DaisyS postte.