Skip to main content
Vraag

Activeren VoWiFi en VoLTE

• May 26, 2021
  • 30 reacties
  • 1142 Bekeken

Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

30 reacties

Martin
  • April 17, 2022

FYI: Dinsdag komt er iemand die van Proximus zelf is terug langs op het forum en daarom indien nog niet gebeurd, best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

• Apprentice
  • April 17, 2022

Bedankt voor de tip, Martin!

• Apprentice
  • April 20, 2022

FYI: Dinsdag komt er iemand die van Proximus zelf is terug langs op het forum en daarom indien nog niet gebeurd, best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Ik heb ondertussen mijn privégegevens ingevuld. Na urenlang chatten en bellen met collega’s van Proximus heb ik nog altijd geen Vowifi. Gistereen heb ik ook een Proximus Shop bezocht, maar daar konden ze mij ook niet helpen. Niemand weet wat het probleem zou kunnen zijn. Ik heb een oude Pay&Go constructie (Generation Connect), dat wordt sinds jaren niet meer verkocht. Kan dit misschien de oorzaak zijn? Mijn laatste hoop is dat het de Proximus forummedewerker zal lukken om Vowifi voor mijn SIM kaart te activeren...

• Apprentice
  • April 21, 2022

Mijn probleem is ondertussen opgelost. Ik had een nieuwe Pay&Go+ SIM kaart nodig. :)

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • April 22, 2022

@Sepulveda Fijn te horen dat het opgelost is. Bedankt voor de feedback.