Skip to main content
Vraag

Activeren VoLTE

  • November 14, 2021
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Hoi, 

 

Kan een medewerker VoLTE activeren op mijn nummer aub? 

 

Bedankt! 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • November 15, 2021

@jens_017 
FYI: Controleer of je toestel ondersteund wordt om te Bellen via 4G
In afwachting van een reactie van de Proximus forummedewerkers best je ForumProfiel aanvullen/vervolledigen en het nummer waar VoLTE moet op geactiveerd worden kun je eventueel vermelden in het veld “Ticket” zodat de Proximus forummedewerkers straks hiermee direct verder kunnen.


Mutlie
  • November 15, 2021

Bedenk wel even dat als je toestel VoLTE ondersteunt, ook Proximus VoLTE op het toestel moet ondersteunen. Dat is niet evident en kan je controleren op https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_volte_config/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/bellen-via-4g.html


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • November 15, 2021

@jens_017 VoLTE staat actief.