Skip to main content

activatie tv

  • December 24, 2023
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Sinds vrijdag 11.30u heb ik geen tv meer en beperkt internet. Akkoord, ik beken, een factuur vergeten te betalen. Rechtgezet op zaterdag (gisteren) om 9.00u. Sindsdien meerdere beloftes, meerdere personen, meerdere versies. De betaling werd geregistreerd op zaterdag (gisteren) 9.00u. Nu uiteraard niemand bereikbaar en morgen ook niet.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • December 24, 2023

@NLJL02

FYI: Hier komen de PX medewerkers ook maar pas dinsdag terug langs.

Normaal zou je ze nu wel moeten kunnen bereiken op 080022800 ?

of als dat niet lukt, lukt het dan niet via andere wegen → Contacteer onze klantendienst | Proximus


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 27, 2023

@NLJL02  Dit zou terug in orde moeten zijn. Heb je de modem al eens herstart?