Skip to main content
Vraag

abonnement terug activeren.

  • December 10, 2020
  • 4 reacties
  • 340 Bekeken

Goedendag,

 

Ik heb per ongeluk mijn abonnement afgesloten en ik vroeg me af of ik dit terug online kan activeren met behoud van nummer of ik dan naar de winkel moet gaan.

 

Alvast bedankt,

 

Met vriendelijke groeten,

 

Kim

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • December 10, 2020

FYI: ik weet niet of de prox forummedewerkers je nu nog zullen kunnen verder helpen maar anders kunnen ze morgen u hiermee verder helpen.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • December 11, 2020

@Kim Bernardus  Ik zie dat er een aanvraaag tot reactivatie lopende is. Deze is momenteel in behandeling bij onze achterliggende diensten ter goedkeuring omdat deze aanvraag telefonisch werd gedaan.
Een aanvraag tot activatie van een product op jouw naam dient namelijk schriftelijk binnen te komen door de daarvoor bevoegde persoon.
Groetjes, Antonella


  • Apprentice
  • October 28, 2023

Gelieve mijn diensten van men abonnement terug te activeren aub 

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 30, 2023

@Devon Kan u uw klantgegevens(klantnr, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel