Skip to main content
Vraag

ABONNEMENT NOG STEEDS NIET ACTIEF NA 5 DAEN

  • October 30, 2023
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

ik heb sinds dinsdag 24okttober2023 mijn iphone 12 gekregen maar abonnement is nog steeds niet actief ik snap er werkeijk niets meer van !!!! wat steken jullie in godsnaam uit daar in het hoofdkantoor !!! GELIEVE DIT NA TE KIJEKN EN ABO ACTIEF TE ZETTEN !! dit is echt niet meer ok zo de medewerks van de proximus center zeggen telkens komt in orde maar het komt werkeijk nie in orde goed bezig proximus…..

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 30, 2023

@gseemenomore Kan u uw klantgegevens(klantnr, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


Martin
  • October 30, 2023

@gseemenomore 

ter bijkomende info: 

in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) wat gevraagd werd door Joel aanvullen .
 In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien je dit wenst.

Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Rising star
  • October 31, 2023

klante nummer 61xxxxx48 

09/02/1900 gelieve het gsm abonnement actief te zetten het inmiddels als 7 nie geactiveerd…. mvg Sven


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 31, 2023

@gseemenomore Zie uw vorig bericht/toppic.Zou 2 november in de loop van de dag gaan werken.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 31, 2023

@gseemenomore Best geen dubbele berichten versturen 😉Groetjes,Joel.