Skip to main content
Beantwoord

Aanvraag sociaal tarief

  • February 21, 2023
  • 2 reacties
  • 291 Bekeken

Dag,

 

Mijn vader (dit account/deze klant) is sinds kort weduwenaar en alleenstaande en is voor 66% gehandicapt. Ik ben de zoon en zelf ook proximus klant.

In het FORUM profiel staat verdere (hopelijk alle) info om een aanvraag voor sociaal tarief in te kunnen dienen. Het is mijn eigen GSM nummer in het FORUM profiel daar mijn vader niet meer goed kan praten.

Hopelijk is dat geen probleem.

 

Is deze weg van aanvraag voldoende?

 

Bedankt alvast!

Beste antwoord door HeidiE

Dag @Voxillo nazicht via het BIPT geeft aan dat je vader recht heeft op Sociaal Tarief. Ik deed het nodige om dit te activeren, vanaf 01/03/2023 wordt de korting toegepast. Hij ontvangt een bevestiging per post en per mail. Groetjes, Heidi

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 22, 2023

Dag @Voxillo nazicht via het BIPT geeft aan dat je vader recht heeft op Sociaal Tarief. Ik deed het nodige om dit te activeren, vanaf 01/03/2023 wordt de korting toegepast. Hij ontvangt een bevestiging per post en per mail. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • February 22, 2023

Hartelijk dank Heidie voor de snelle reactie!

Fijne dag nog!